Anbefalte innlegg

noen i som har vag com her inne?

jeg har,tenkte på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LAPPEN!!! ;D

Da regner jeg med at du har fått den :) gratulerer så mye : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer.. :) Men ey får ta en liten sjekk her om det er vits å stelle istand noe?

Fredag imorgen.. vi kan ta en meeting i 6 tiden , ta en tur skien porsgrunn , handle blandevann og grillmat , så hjem til meg å drekke litt.. Jeg har god plass til mangen biler og en liten terasse vi kan være på.. Gassen er ny på grillen også!.

Er det interesse Ja/Nei ?

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fra min side. Dra mest sansynlig over til Odda imorgen etter jobb og henter ny motor ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med. var vel en 5-6 som har sagt tidligere her at d passa men ting kan jo ha forandra seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer.. :) Men ey får ta en liten sjekk her om det er vits å stelle istand noe?

Fredag imorgen.. vi kan ta en meeting i 6 tiden , ta en tur skien porsgrunn , handle blandevann og grillmat , så hjem til meg å drekke litt.. Jeg har god plass til mangen biler og en liten terasse vi kan være på.. Gassen er ny på grillen også!.

Er det interesse Ja/Nei ?

André

Blir med jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok med jeg, bare fikse noen som gidder å kjøre meg tur/retur vestbamble-skien så ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg er tidlig nok ferdig på jobb tar jeg en tur innom for å svi ei pølse jeg også:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi ivertfall 5.. VI kan da ivertfall ta det som ett lite lokallags treff ;)..

Passer det for folk kl 6 eller er 7 bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme for meg trur jeg.. Mange som skal på flaska eller ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi ivertfall 5.. VI kan da ivertfall ta det som ett lite lokallags treff ;)..

Passer det for folk kl 6 eller er 7 bedre?

Jeg er i beste fall nedenfor i 9-tida (jobber egentlig til 9, men om det også i dag er rolig går jeg tidligere).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme for meg trur jeg.. Mange som skal på flaska eller ? :)

jeg kan ikke drekke desverre. må kjøre bil kl 9 på lørdagsmorran..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker å jobb jeg å sjøsetter en båt etterpå.. så ser jeg bare hva dere har skrivd når jeg kommer tilbake..

Det yrer litt her nå og om det fortsetter sånn kan vi jo heller stikke ett sted å spise.

Da sier vi klokken 6 hos meg. så får de som kan komme litt senere komme når de kan =)

Vi får evt ta drikkinga en annen gang , da det var litt kort varsel, og "dårlig" vær..

André

Så får vi ivertfall samla oss..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke som alle kan drekke nei, er med å spise uansett jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar om ikke så alt for lenge avgårde, kommer hjem igjen i løpet av morgen dagen,..vil på forhånd beklage at jeg ikke kommer:( MEN jeg tenkte jeg skulle ha en liten BBQ fest lørdag 30/7 for kompiser osv, så om dere ikke har noe annet å gjøre så bare å ta turen....STIAN OG ANDERS= MØTEPLIKT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en adresse André ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omdalveien 55b , :)

fra skien mot skotfoss > 2 avkjørsel til høyre etter prix > lang slette så til venstre mot pollen , følg veien til du er på toppen så er det den første gården på venstre siden .

Da ses vi her i 6 tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine ting! Stresser litt med båten i dag, men er der nok mellom 6 og 7 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld da! :)

Må gjentas oftere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, detta var koselig! Må gjentas! Men det blir ikke en fredagskveld uten øl igjen for min del :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, detta var koselig! Må gjentas! Men det blir ikke en fredagskveld uten øl igjen for min del :P

Heeelt enig! Får møtes midt på, så det ikke blir så langt for alle å farte... slik at alkoholen kan komme lettere til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld :) det må gjerne gjentas med noe å drekke på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ligger jo litt mer sentralt så litt ølling kan vi få til når jeg er kommet i orden hjemme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.