#2876 Skrevet Juli 13, 2011 noen i som har vag com her inne? jeg har,tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2877 Skrevet Juli 14, 2011 LAPPEN!!! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2878 Skrevet Juli 14, 2011 LAPPEN!!! ;D Da regner jeg med at du har fått den gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2879 Skrevet Juli 14, 2011 Gratulerer.. Men ey får ta en liten sjekk her om det er vits å stelle istand noe? Fredag imorgen.. vi kan ta en meeting i 6 tiden , ta en tur skien porsgrunn , handle blandevann og grillmat , så hjem til meg å drekke litt.. Jeg har god plass til mangen biler og en liten terasse vi kan være på.. Gassen er ny på grillen også!. Er det interesse Ja/Nei ? André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2880 Skrevet Juli 14, 2011 Nei fra min side. Dra mest sansynlig over til Odda imorgen etter jobb og henter ny motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2881 Skrevet Juli 14, 2011 jeg er med. var vel en 5-6 som har sagt tidligere her at d passa men ting kan jo ha forandra seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2882 Skrevet Juli 14, 2011 Gratulerer.. Men ey får ta en liten sjekk her om det er vits å stelle istand noe? Fredag imorgen.. vi kan ta en meeting i 6 tiden , ta en tur skien porsgrunn , handle blandevann og grillmat , så hjem til meg å drekke litt.. Jeg har god plass til mangen biler og en liten terasse vi kan være på.. Gassen er ny på grillen også!. Er det interesse Ja/Nei ? André Blir med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2883 Skrevet Juli 14, 2011 Blir nok med jeg, bare fikse noen som gidder å kjøre meg tur/retur vestbamble-skien så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2884 Skrevet Juli 14, 2011 Om jeg er tidlig nok ferdig på jobb tar jeg en tur innom for å svi ei pølse jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2885 Skrevet Juli 14, 2011 Da er vi ivertfall 5.. VI kan da ivertfall ta det som ett lite lokallags treff .. Passer det for folk kl 6 eller er 7 bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2886 Skrevet Juli 14, 2011 Samme for meg trur jeg.. Mange som skal på flaska eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2887 Skrevet Juli 15, 2011 Da er vi ivertfall 5.. VI kan da ivertfall ta det som ett lite lokallags treff .. Passer det for folk kl 6 eller er 7 bedre? Jeg er i beste fall nedenfor i 9-tida (jobber egentlig til 9, men om det også i dag er rolig går jeg tidligere). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2888 Skrevet Juli 15, 2011 Samme for meg trur jeg.. Mange som skal på flaska eller ? jeg kan ikke drekke desverre. må kjøre bil kl 9 på lørdagsmorran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2889 Skrevet Juli 15, 2011 Stikker å jobb jeg å sjøsetter en båt etterpå.. så ser jeg bare hva dere har skrivd når jeg kommer tilbake.. Det yrer litt her nå og om det fortsetter sånn kan vi jo heller stikke ett sted å spise. Da sier vi klokken 6 hos meg. så får de som kan komme litt senere komme når de kan =) Vi får evt ta drikkinga en annen gang , da det var litt kort varsel, og "dårlig" vær.. André Så får vi ivertfall samla oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2890 Skrevet Juli 15, 2011 kommer opp en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2891 Skrevet Juli 15, 2011 Virker ikke som alle kan drekke nei, er med å spise uansett jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2892 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg drar om ikke så alt for lenge avgårde, kommer hjem igjen i løpet av morgen dagen,..vil på forhånd beklage at jeg ikke kommer:( MEN jeg tenkte jeg skulle ha en liten BBQ fest lørdag 30/7 for kompiser osv, så om dere ikke har noe annet å gjøre så bare å ta turen....STIAN OG ANDERS= MØTEPLIKT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2893 Skrevet Juli 15, 2011 Har du en adresse André ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2894 Skrevet Juli 15, 2011 Omdalveien 55b , fra skien mot skotfoss > 2 avkjørsel til høyre etter prix > lang slette så til venstre mot pollen , følg veien til du er på toppen så er det den første gården på venstre siden . Da ses vi her i 6 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2895 Skrevet Juli 15, 2011 Fine ting! Stresser litt med båten i dag, men er der nok mellom 6 og 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2896 Skrevet Juli 15, 2011 Takk for en hyggelig kveld da! Må gjentas oftere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2897 Skrevet Juli 15, 2011 Jepp, detta var koselig! Må gjentas! Men det blir ikke en fredagskveld uten øl igjen for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2898 Skrevet Juli 15, 2011 Jepp, detta var koselig! Må gjentas! Men det blir ikke en fredagskveld uten øl igjen for min del Heeelt enig! Får møtes midt på, så det ikke blir så langt for alle å farte... slik at alkoholen kan komme lettere til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2899 Skrevet Juli 15, 2011 Takk for en hyggelig kveld det må gjerne gjentas med noe å drekke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2900 Skrevet Juli 16, 2011 jeg ligger jo litt mer sentralt så litt ølling kan vi få til når jeg er kommet i orden hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...