#2951 Skrevet August 15, 2011 Noen som har peiling hva dette kan vær ? Jeg kan ikke slå på lyset eller varmekablene for da går den jordfeilbryteren. Kontaktene på veggen til vaskemaskin og tørketrommel fungerer som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2952 Skrevet August 15, 2011 Jordfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2953 Skrevet August 15, 2011 Ja det må jo være det siden jordfeil bryteren går .. men hvordan finner jeg ut av det .. Kan det være en bryter eller stikk som er feil ? eller selve jordingspinnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2954 Skrevet August 15, 2011 Bare å koble fra en og en ting og se om feilen forsvinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2955 Skrevet August 16, 2011 Da vil jeg legge til at jeg har lokalisert Bobla mi! Bilde kommer til helga;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2956 Skrevet August 17, 2011 Da vil jeg legge til at jeg har lokalisert Bobla mi! Bilde kommer til helga;) Du som har kjøpt den sølvgråe 02'en med tomatrødt panser som bodde utenfor et rekkehus vis a' vis Herkules? Har ikke sett den utenfor der på ei stund nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2957 Skrevet August 17, 2011 nope, jeg kjøpte meg boble da jeg var 14 år, og har ikke sett den på 5 år, fikk endelig fingern ut å lokalisert den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2958 Skrevet August 17, 2011 Da funker bilen min igjen og vi reiser til rudskogen på lørdag jeg og en kamerat.. Noen andre som skal innover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2959 Skrevet August 17, 2011 André: kunne du tatt med noen speilkåper til Kjell?(fra stavanger) jeg har noen speilkåer her som er han sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2960 Skrevet August 17, 2011 Om det blir att jeg reiser opp , jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2961 Skrevet August 18, 2011 Da funker bilen min igjen og vi reiser til rudskogen på lørdag jeg og en kamerat.. Noen andre som skal innover? Skal mest sansynlig innover jeg også.. Litt usikker på om det blir dagstur på lørdag eller om jeg skal overnatte en eller to netter ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2962 Skrevet August 18, 2011 Okay =) , si ifra da reiser nokk på lørdagen vi en gang i 10 tiden kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2963 Skrevet August 18, 2011 Okay =) , si ifra da reiser nokk på lørdagen vi en gang i 10 tiden kanskje Gir nok lyd fra meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2964 Skrevet August 18, 2011 Noen som har peiling hva dette kan vær ? Jeg kan ikke slå på lyset eller varmekablene for da går den jordfeilbryteren. Kontaktene på veggen til vaskemaskin og tørketrommel fungerer som vanlig. Vaskemaskin og tørketrommel går nok på en annen kurs går jeg utifra! Men feilen kan være jfb automaten er gåen, eller feil i enten kabler mot lys (eller i selve lyset) eller varmekabelene. Vanskelig å si hvordan du kan gå frem, men regner med du har en bryter og termostat på utsiden av badet, der kan du koble fra enten lyset eller varmekablene, om du feks kobler fra varmekabelen og jfb automaten ikke legger seg ut så er det V.K som er i stykker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2965 Skrevet August 19, 2011 Jeg drar innover til rudskogen i 8-9 tia i morgen tidlig, så vet dere det folks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2966 Skrevet August 20, 2011 SJEKK HVA JEG FANT I DAG!! Tok meg bare 6 år! hehe Ser ut som noen har hentet seg 3 stk skjermer. hehe Og hva faen har skjedd her liksom!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2967 Skrevet August 21, 2011 avskiltet auuu da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2968 Skrevet August 21, 2011 avskiltet auuu da og hvordan gikk det seg til da Olsen ? Hvor og hva tok de deg på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2969 Skrevet August 21, 2011 Nå må stian fortelle!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2970 Skrevet August 21, 2011 blei tatt for senk gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2971 Skrevet August 21, 2011 blei tatt for senk gitt 14 dager visning ? bare senk de kommenterte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2972 Skrevet August 21, 2011 Jøss er din senket? Tenkte det var senkeskåler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2973 Skrevet August 21, 2011 avskiltet auuu da derfor den sto parkert godt oppe i grøfta uten skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2974 Skrevet August 21, 2011 kun senk de sa no på men ingen frist å forholde meg til så det er jo greit nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2975 Skrevet August 30, 2011 Hvorfor finner jeg ingen kule felger til ventoen i 16/17? Hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...