#326 Skrevet Desember 6, 2009 skulle egentlig det men så har det seg sånn at jeg må planlegge med tanke på tak jobben som huset skal få.... mye tegninger osv... Men noen som vet om det er noen forninger\kulelager osv som burde byttes når jeg først skal ta av de gamle demperene\fjærene? bytt alt mens du har de ute! De har sikkert stått på siden ny.. men kjøp av frode samtidig som du bestiller coils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Desember 6, 2009 Jepp det var det som var tanken, har sendt pm til han ang akk det der.... Ble byttet slitedeler foran for noen år siden... (som man faktisk ser, den er jo2,5 cm høyere foran enn bak! ....Ikke akk perfekt stuk...... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Desember 7, 2009 julaften kom tidligere i år neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Desember 7, 2009 fikk du bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Desember 7, 2009 fikk du bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Desember 7, 2009 NICE! Grattis med råe bremser!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Desember 7, 2009 Pigge baderomsgulv er kjempemorro..... spesielt når det er masse armeringsjern og dritt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Desember 7, 2009 bare på med rockeklokker og bånn gass det ...... gjorde det samme med to bad hjemme i sommer når det var på det varmeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Desember 8, 2009 Det værste må jo være dissa armeringsjerna overalt.... fakk sake ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Desember 9, 2009 bare ta vinkelkutter(med stort blad) og høvl over gulvet.... mye lettere å ta det opp i remser\firkanter enn å å pigge opp hele gulvet i en del, blir jo bare små grus ut av det!! men kenneth, de bremsene var egentlig til meg ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Desember 9, 2009 Har noen andre bremser som passer til din Mats!! de gamle mine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Desember 9, 2009 HMM... de passer vel ikke på audien, men på den golfen som jeg hadde regner jeg med:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Desember 9, 2009 Nei de gjør ikke det, må se å få noe vw i hus igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Desember 9, 2009 Stian! Trenger 4 stk klissete merker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Desember 10, 2009 gratulerer har liggende jeg ..... ring hvis du er i porsgrunn området da vel (98049272) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Desember 10, 2009 Noen som har en golf3 GL leppe liggende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Desember 10, 2009 gratulerer har liggende jeg ..... ring hvis du er i porsgrunn området da vel (98049272) fin fint:) blir vel en tur innom garasjen til anders en tur over på det nye året!! Plinger deg når jeg er i farta!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Desember 10, 2009 Hva skal du med G3 leppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Desember 10, 2009 jepp samling hos anders på nyåret:D blir nok bra... Og anders, coilsa skulle komme imorra så hvis du fortsatt er ledig lørdag så kan vi skru litt audi som har rundet en kvart mill.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Desember 10, 2009 Hva skal du med G3 leppe? Prosjekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Desember 10, 2009 jepp samling hos anders på nyåret:D blir nok bra... Og anders, coilsa skulle komme imorra så hvis du fortsatt er ledig lørdag så kan vi skru litt audi som har rundet en kvart mill.... Japp er det Prosjekt;) Aah i see liker det jeg hører(hvis det skal på den grønne) Men hoggern har alltid det inne.. Så du må nok ta deg en skienstur snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Desember 10, 2009 lørdag passer bra..... ser deg da vettu kenneth:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Desember 11, 2009 si ifra hvis det blir no på lørdag da kan jo komme innom med litt merker og le litt av DERE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Desember 11, 2009 hentet akk coilsene og snakket akk med Mr byttefelger3gangeriåret og det blir skruing i morra:D Du kan få låne krakken min hvis du kommer en tur...hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Desember 11, 2009 Ser ut til at jeg kan ta en tur på lørdag ettermiddag hvis det blir noe garasje tid hos Anders:) ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...