#351 Skrevet Desember 11, 2009 I morgen er det garasjetid ja! Begynner sånn i 11 tiden eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Desember 11, 2009 er der 11 jeg da:D er det plass til bilen inne da? har du ryddet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Desember 11, 2009 tar du med xenon kitte el anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Desember 11, 2009 er der 11 jeg da:D er det plass til bilen inne da? har du ryddet? nei vi står på utsiden av garasjen...... NOT Har ryddet sånn tålig greit, men arbeisbenken er bomba! Skulle hatt flere oppheng/tavle til verktøy.. Xenon kitet har jeg ikke.. Du skulle jo komme med cash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Desember 11, 2009 Er vel ingen som har ett gammelt anlegg/høytalere de skal kvitte seg med? Skulle hatt noe i garasjen.. HAr bare en reiseradio, men ikke noe særlig å ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Desember 11, 2009 Jeg kan ta med bOOmblastern min, så får vi litt lyd:) bare brenn en cd du, el radio funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Desember 11, 2009 Har joe noe lignende boomblaster(uten så mye lyd ) men tenkte på mere "anlegg" type.. Dvs løse høytalere som jeg kan monter opp/ha i hylla eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Desember 11, 2009 Spiller ikke så gæli den jeg har, riktig nok ikke noe harman kardon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Desember 11, 2009 Stian og Kenneth: er bare å ta turen! Godt og varmt i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Desember 12, 2009 Hvor lenge skal dere holde på da.... kjærringa jobber til 3, så jeg har unger frem til den tiden!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Desember 12, 2009 hmm.. det var noe driit.. Skal på julebord med jobben kl 6.. så holder ikke på alt for lenge i garasjen desverre.. Det var dumt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Desember 12, 2009 Kjedelige greier, rakk ikke noe tur nei!! unger og ut på jule handel driiiit!!! Snart sommer og sol:) Hvis det er hast med mutter trekker i morgen så får dere hente, hvis ikke så skal jeg klare å ta en tur etter 3 i morgen når frua er kommet hjem fra jobb!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Desember 13, 2009 (endret) Går greit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Desember 13, 2009 Bare å få det hjem kennenth! Men fy faen å fyllesyk i dag!! sitti på en krakk i garasjen og sett på mats skru.. SLiiiiiiiiiiiiiiiten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Desember 13, 2009 tja så ut som om det funka greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Desember 13, 2009 finn no felger til meg mr moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Desember 13, 2009 har ikke det.. første gang jeg ser på pcen siden går formiddag.. hva er budsjettet på felgene? str? mats sin bil er forresten senka forran nå.. jeg orket ikke å bevege meg så fikk ikke skrudd noe. Men tar de en annen dag vi mats! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Desember 13, 2009 haha flinke 16" rundt 10 ? eller spørs jo hva det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Desember 13, 2009 Vi var utrolig flinke, bare bak igjen, skal bestille bremser nå.... Tror forresten at jeg må justere den litt opp, slår nedi her i gården... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Desember 13, 2009 Vi var utrolig flinke, bare bak igjen, skal bestille bremser nå.... Tror forresten at jeg må justere den litt opp, slår nedi her i gården... må rygge inn så slippper du å skru opp husk at den stuker en del så blir en del lavere enn den skal være da! Stian: skal si ifra hvis jeg kommer over noen snaxne felger! men skal du bygge om til 5x112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Desember 13, 2009 ja det er sant det... hadde ikke tenkt på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Desember 13, 2009 Bare å få det hjem kennenth! Men fy faen å fyllesyk i dag!! sitti på en krakk i garasjen og sett på mats skru.. SLiiiiiiiiiiiiiiiten! Godt å høre at dere bytter om på rollene en gang i blant, trodde det stortsett var mats som pleide å sitte å se på deg skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Desember 13, 2009 følte meg utrolig flink, anders spydde til OL gull..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Desember 13, 2009 ahahaha det er ikke kødd! selv om jeg ikke hadde noe å få opp! Men deilig å bytte om på skru rollene også Stian: Ble du ufin i går/natt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Desember 13, 2009 Ha ha ha, skjønner ikke at du orker å bli så dårlig Anders, og la Mats skru aleine! Han var veldig flink med muttertrekkeren i dag også!! Klar for vag fest snart!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...