Anbefalte innlegg

Den må jo stå sin tid på glødelampa.... Det må den uansett.... Den sto nå på torp fra 31des til 4 januar når jeg var på ferie. Kom sent på 4 januar, lot den stå glødetiden også fyra den på første.

Varmeapparatet har aldri vært det råeste på tdi motorer. Jeg har 30min kjørevei til jobb og det er lunk etter 10min ca....

Cab nå har jeg trua på er kjølig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den må jo stå sin tid på glødelampa.... Det må den uansett.... Den sto nå på torp fra 31des til 4 januar når jeg var på ferie. Kom sent på 4 januar, lot den stå glødetiden også fyra den på første.

Varmeapparatet har aldri vært det råeste på tdi motorer. Jeg har 30min kjørevei til jobb og det er lunk etter 10min ca....

Cab nå har jeg trua på er kjølig :P

Ok. Høres jo bra ut:)

Caben blir god og varm den, trekker vist litt bak i den men:p Det som er problemet med den er at den ikke starter. Og da blir det fort litt kaldt å trille cab: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å batteriet er tipp topp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, om batteriet hadde vært dårlig, skulle ikke ladelampa ha lyst da?

Lurer på om det kan være noe annet som tapper batteriet helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ladelampa lyser bare om dynamo ikke lader ordentlig. Lyser ikke hvis batteriet er dårlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A ha. Ja, da kan det jo hende batteriet er dårlig:p Men vil sjekke det ordentlig før jeg "investerer" i et nytt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig enkelt du tar ett voltmeter og måler hvor mye strøm det er på det når det har stått natten over... bør ikke dette nevneverdig under 12 v hvis det er i orden....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ut for å måle å det viste 12,2 nå har jeg ikke lada batteriet eller kjørt bilen siden mandag.

Men starte ville den ikke:( Synes det er litt morsomt å da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke noe ampere igjen da.. har samme problemet på apollo batteriet mitt så det byttes ut med odessey til uka:) Så har snart et apollo batteri til salgs. dog nytt da dette bare er 16mnd gammelt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått start på den! Trengte bare litt lading:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir uansett deilig når snøen forvinner om ikke så alt for mange mnd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ha snøen litt til. har visst fått med kjerringa på quatro;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den holder vel ett par mnd til uansett så nok av tid til overtalelser! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøen kan godt være helt til påske:)

Må jo først få prøvd skia før snøen kan forsvinne!

Dessuten, tenk dere 15- uten snø... Det hadde vært kaldt det!: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som noen kanksje har sett i avisa TA, så kjører de som f på isen på Trosbyfjorden ute i Bamble. muligheter for å få testa quattroer og diverse der nå!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men stian, lokallags møte snart el?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som noen kanksje har sett i avisa TA, så kjører de som f på isen på Trosbyfjorden ute i Bamble. muligheter for å få testa quattroer og diverse der nå!:)

Har vært der en del (bor der:p), men har ikke hatt quattro'n utpå.. Er jo sjø-is og derfor mye salt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erre lokkalagsmøte snart eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi helt lagt ett treff på hylla? Hvordan er egentlig interressen for dette? Og bør vel få til et lokallagsmøte snart ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært trivelig med ett treff, kanskje prøve å forbedre fra fjoråret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som bruker være på BUGRUN da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om folk fremdeles er interisert i treff BØR vi begynne og tenke virkelig fort..... Vi vet hvor hast det ble ifjor. Vi vet hva vi vil prøve på iår.

Vi fikk ett godt rykte ifjor tror jeg da første treffet vårt ble gjennomført på en god måte. Eneste som ikke var heldig var stemmeprosessen.

Sett en dato for lokallagsmøte, folk kommer og vi tar og kjører igang og planlegger ett treff.

Jeg er med iår også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som bruker være på BUGRUN da?

Har vært der de to siste årene, regner med jeg tar turen til sommeren også. Veldig bra treff som kan anbefales på det sterkeste. Hadde vært fett om flere fra telemark hadde blitt med! ;): rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det ene treffet i året man må få med seg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har så utrolig lyst til å dra, eneste er at det mulig kræsjer med mine oppussingsplaner...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.