#501 Skrevet Januar 6, 2010 Den må jo stå sin tid på glødelampa.... Det må den uansett.... Den sto nå på torp fra 31des til 4 januar når jeg var på ferie. Kom sent på 4 januar, lot den stå glødetiden også fyra den på første. Varmeapparatet har aldri vært det råeste på tdi motorer. Jeg har 30min kjørevei til jobb og det er lunk etter 10min ca.... Cab nå har jeg trua på er kjølig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Januar 7, 2010 (endret) Den må jo stå sin tid på glødelampa.... Det må den uansett.... Den sto nå på torp fra 31des til 4 januar når jeg var på ferie. Kom sent på 4 januar, lot den stå glødetiden også fyra den på første. Varmeapparatet har aldri vært det råeste på tdi motorer. Jeg har 30min kjørevei til jobb og det er lunk etter 10min ca.... Cab nå har jeg trua på er kjølig Ok. Høres jo bra ut:) Caben blir god og varm den, trekker vist litt bak i den men:p Det som er problemet med den er at den ikke starter. Og da blir det fort litt kaldt å trille cab: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Januar 7, 2010 å batteriet er tipp topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Januar 7, 2010 Nja, om batteriet hadde vært dårlig, skulle ikke ladelampa ha lyst da? Lurer på om det kan være noe annet som tapper batteriet helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Januar 7, 2010 nei ladelampa lyser bare om dynamo ikke lader ordentlig. Lyser ikke hvis batteriet er dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Januar 7, 2010 A ha. Ja, da kan det jo hende batteriet er dårlig:p Men vil sjekke det ordentlig før jeg "investerer" i et nytt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Januar 7, 2010 veldig enkelt du tar ett voltmeter og måler hvor mye strøm det er på det når det har stått natten over... bør ikke dette nevneverdig under 12 v hvis det er i orden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Januar 7, 2010 Gikk ut for å måle å det viste 12,2 nå har jeg ikke lada batteriet eller kjørt bilen siden mandag. Men starte ville den ikke:( Synes det er litt morsomt å da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Januar 7, 2010 er vel ikke noe ampere igjen da.. har samme problemet på apollo batteriet mitt så det byttes ut med odessey til uka:) Så har snart et apollo batteri til salgs. dog nytt da dette bare er 16mnd gammelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Januar 8, 2010 Fått start på den! Trengte bare litt lading:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Januar 10, 2010 blir uansett deilig når snøen forvinner om ikke så alt for mange mnd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Januar 10, 2010 vil ha snøen litt til. har visst fått med kjerringa på quatro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Januar 10, 2010 den holder vel ett par mnd til uansett så nok av tid til overtalelser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Januar 10, 2010 (endret) Snøen kan godt være helt til påske:) Må jo først få prøvd skia før snøen kan forsvinne! Dessuten, tenk dere 15- uten snø... Det hadde vært kaldt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Januar 11, 2010 Som noen kanksje har sett i avisa TA, så kjører de som f på isen på Trosbyfjorden ute i Bamble. muligheter for å få testa quattroer og diverse der nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Januar 11, 2010 Men stian, lokallags møte snart el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Januar 11, 2010 Som noen kanksje har sett i avisa TA, så kjører de som f på isen på Trosbyfjorden ute i Bamble. muligheter for å få testa quattroer og diverse der nå! Har vært der en del (bor der:p), men har ikke hatt quattro'n utpå.. Er jo sjø-is og derfor mye salt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Januar 11, 2010 Erre lokkalagsmøte snart eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Januar 11, 2010 Har vi helt lagt ett treff på hylla? Hvordan er egentlig interressen for dette? Og bør vel få til et lokallagsmøte snart ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Januar 12, 2010 Hadde jo vært trivelig med ett treff, kanskje prøve å forbedre fra fjoråret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet Januar 12, 2010 noen her som bruker være på BUGRUN da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Januar 12, 2010 om folk fremdeles er interisert i treff BØR vi begynne og tenke virkelig fort..... Vi vet hvor hast det ble ifjor. Vi vet hva vi vil prøve på iår. Vi fikk ett godt rykte ifjor tror jeg da første treffet vårt ble gjennomført på en god måte. Eneste som ikke var heldig var stemmeprosessen. Sett en dato for lokallagsmøte, folk kommer og vi tar og kjører igang og planlegger ett treff. Jeg er med iår også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet Januar 14, 2010 noen her som bruker være på BUGRUN da? Har vært der de to siste årene, regner med jeg tar turen til sommeren også. Veldig bra treff som kan anbefales på det sterkeste. Hadde vært fett om flere fra telemark hadde blitt med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet Januar 14, 2010 det er det ene treffet i året man må få med seg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Januar 14, 2010 Har så utrolig lyst til å dra, eneste er at det mulig kræsjer med mine oppussingsplaner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...