#651 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Er du fornøyd med resultatet? og prisen? Vet du om de fikser rust å? Hvis ikke så blir det uaktuelt, siden det er rusta som skal fikses og lakkes etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Februar 15, 2010 Har du begynt å plastsveise eller Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Februar 17, 2010 det blir lokallagsmøte på søndag da el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Februar 17, 2010 søndag funker for min del også skal vi si kl 19 00 på rio ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Februar 17, 2010 Jeg kan ikke. Men det har ikke noe med verken tid eller dato å gjøre;) (heller sted ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Februar 17, 2010 hvis stedet er problemet går det vel ann å være ett annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Februar 17, 2010 Ble kanskje litt feil formulert. Men trenger ikke bytte sted.p.g.a meg:) Er vanskelig å forklare, men er liksom 4 vegger og det taket som blir mitt problem: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Februar 17, 2010 møte i friluft ? hvis RIO er problemet så bytter vi men hvis det er steder med 4 vegger og tak så kan det hende det blir litt vanskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Februar 17, 2010 Hehe. Friluftsmøte kan vi ta når det blir varmere Siden jeg på forhånd ikke vet hvor lenge jeg "holder ut", så synes jeg ikke sted skal byttes p.g.a det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Februar 18, 2010 møte dato nærmer seg da er det å¨sin plass at dere blir enige om kl og sted;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Februar 18, 2010 spiller ingen trille for meg:) bare si hvor og når:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Februar 20, 2010 Er du fornøyd med resultatet? og prisen? Vet du om de fikser rust å? Hvis ikke så blir det uaktuelt, siden det er rusta som skal fikses og lakkes etterpå Resultatet ble bra det:) Selv om jeg aldrig blir fornøyd!! men det er bare meg! Prisen er det ikke noe å si på bruker han til å lakkere hver gang, så får veldig grei pris:) Han tar ikke noe rustjobber, bare lakkerer. Så da må du enten få hjelp med rust av noen andre, og sende til lakk etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Februar 20, 2010 Har du begynt å plastsveise eller Kenneth? Dårlig med det gitt! Tviler det skjer noe i år. hehe Rekker å gjøre minimalt med bilen i grunn! Stort sett bare jobb og unger! Men får se hva som skjer før sommer sesongen setter inn.... Klar for en vw fest da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Februar 20, 2010 Til alle som lurer på å legge solfilm! Så hør med Simon`s solfilm i larvik 97474347 Han la på min tidligere passat og blir 110% strøkent! pluss at det er skikkelig solfilm! Mener jeg betalte 3000,- for hele bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Februar 20, 2010 det er rimelig billig med tanke på at det jo faktisk er en tidskrevende jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Februar 20, 2010 skal vi prøve oss klokka 18 00 på rio ? søndag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Februar 20, 2010 Resultatet ble bra det:) Selv om jeg aldrig blir fornøyd!! men det er bare meg!Prisen er det ikke noe å si på bruker han til å lakkere hver gang, så får veldig grei pris:) Han tar ikke noe rustjobber, bare lakkerer. Så da må du enten få hjelp med rust av noen andre, og sende til lakk etterpå! Ok. Det høres jo bra ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Februar 20, 2010 da har jeg faktisk stått UTE å byttet bremsecalipter på golfen idag... Makan til drittvær... Skal på eu på mandag så måtte nesten. Regner med en smørbrødliste på denne.. spes dempere, men en veldig god grunn til at kjerringa tillater justerbart: eek : siden hu er sånn at man ikke skal bytte ut noe som virker... 18.00 på rio er sikkert greit det. MEn hvor er det`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Februar 20, 2010 Dårlig med det gitt! Tviler det skjer noe i år. hehe Rekker å gjøre minimalt med bilen i grunn! Stort sett bare jobb og unger! Men får se hva som skjer før sommer sesongen setter inn.... Klar for en vw fest da!! Klar for en VW fest jeg også skal vi prøve oss klokka 18 00 på rio ? søndag ? Burde vel gå det:) da har jeg faktisk stått UTE å byttet bremsecalipter på golfen idag... Makan til drittvær... Skal på eu på mandag så måtte nesten. Regner med en smørbrødliste på denne.. spes dempere, men en veldig god grunn til at kjerringa tillater justerbart: eek : siden hu er sånn at man ikke skal bytte ut noe som virker...18.00 på rio er sikkert greit det. MEn hvor er det`? Ute å skrudd i dag: eek : er du gal mann. Det slepper jeg heldigvis. Rio ligger like ovenfor Balkan eller på bortsia av folkets hus eller like ved siden av Elexia om du vil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Februar 20, 2010 Kan prøve rio imorgen ja..... Funker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Februar 21, 2010 Han som lakka passaten min:) mye tok han for passaten? vurderer å ha en annen farge på halve golfen, svart opp til vinduene og rød derfra og opp.... men usikker på om jeg får audiens hvis det koster mye mer enn vanlig lakkering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet Februar 21, 2010 Kom på under 10 for hele, og det var mye små deler å lakkere også så synes det var ganske greit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Februar 21, 2010 Regner med du måtte pusse bilen selv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Februar 21, 2010 Hvordan er dette. Vil vi i Grenland ha noe treff iår? Må si jeg er skuffet. Møtte opp på Rio som avtalt (satt der fra 17.50 til 18.15)men der var ikke en sjel. Var klar for å bidra med noe her men når hele opplegget begynner med dette vet jeg ikke. Vi er da voksne så man må kunne si ifra hvis ikke det blir noe så folk slipper møte opp for så å måtte reise hjem igjen. Er det sånn at vi må ta møtene pr. nett hvis man skal få diskutert noe el er det ikke stemning for det? Og er folk så lite interessert i å bidra med noe at det bare er det 5-6 stk som er her inne som ønsker dette?`er vel mer enn 10 medlemmer i grenland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Februar 21, 2010 Hvordan er dette. Vil vi i Grenland ha noe treff iår? Må si jeg er skuffet. Møtte opp på Rio som avtalt (satt der fra 17.50 til 18.15)men der var ikke en sjel. Var klar for å bidra med noe her men når hele opplegget begynner med dette vet jeg ikke. Vi er da voksne så man må kunne si ifra hvis ikke det blir noe så folk slipper møte opp for så å måtte reise hjem igjen. Er det sånn at vi må ta møtene pr. nett hvis man skal få diskutert noe el er det ikke stemning for det? Og er folk så lite interessert i å bidra med noe at det bare er det 5-6 stk som er her inne som ønsker dette?`er vel mer enn 10 medlemmer i grenland? Var det ikke flere enn deg som møtte? Er vel kanskje greit å finne ut om det skal bli treff eller ikke... Jeg er hvertfall med! (selv om jeg kanskje blir litt usynlig :0) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...