#1576 Skrevet September 18, 2010 Vet ikke hva det betyr men ja sikkert.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1577 Skrevet September 18, 2010 Det betyr: FISE FIN! Men Kenneth lurte på om folket var klar for en fest lør. 9 okt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1578 Skrevet September 18, 2010 Ikke fise fin jeg , kan godt ta ei dame i rompa.. haha =)))))))) MEN når det gjelder mekking så ligger jeg ikke på marka å svelger grus.. 3 uker til , høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1579 Skrevet September 18, 2010 jeg er sikkert klar;) Hos deg Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1580 Skrevet September 18, 2010 Skal sjekke kalenderen men skal nok passe det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1581 Skrevet September 19, 2010 Noen som har bekjent som skrur mye svart? Skulle ha fixa noen ting på bmwn Kan sikkert ordne det jeg...har bukk så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1582 Skrevet September 19, 2010 Kjekt på nye eventyr idag Lars Erik? Fant forresten laderen min !! inni ett skap så nå står golfen på lading 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1583 Skrevet September 19, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=193712 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1584 Skrevet September 20, 2010 Kjekt på nye eventyr idag Lars Erik? Fant forresten laderen min !! inni ett skap så nå står golfen på lading Oppe i de dype skotfoss skoger er det en annen side enn bare grønne åkere som skuler seg. Da er det bare og få lada batteriet til the bee og kjøpe ett par nye bensinfiltere fra teman eller mekonomen og kjøre igang. Så etter det heller se om responsen i bilen blir bedre. Om ikke det kan man se videre på andre ting som kan sjekkes. kan jo skru litt en dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1585 Skrevet September 20, 2010 hahahaha! Batteriet er fullada og nytt bensinilter er montert .. Responsen ble ikke bedre det virker som den bare sviver på 3 eller noe slikt , kanskjeg feil på pluggledningene skal sjekke det.. Merkeligt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1586 Skrevet September 20, 2010 hahahaha! Batteriet er fullada og nytt bensinilter er montert .. Responsen ble ikke bedre det virker som den bare sviver på 3 eller noe slikt , kanskjeg feil på pluggledningene skal sjekke det.. Merkeligt.. Sjekk tenninga om den er riktig. Hvordan så rotor og fordelerlokket ut da? hadde ikke kostet deg mange $ og bytte de når du først byttet plugger og pluggledninger:p Kan sjekke på gasseren om det er noe drensplugg eller noe slikt for og ta ut vann i kammeret på forgasseren?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1587 Skrevet September 20, 2010 Jeg åpna og så på det , fordeler lokket så ikke ut som noe blomst akkuratt.. Skulle bestilt det og når jeg var på mekonomen idag!.. Måske det er det.. hmm usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1588 Skrevet September 20, 2010 Det betyr: FISE FIN! Men Kenneth lurte på om folket var klar for en fest lør. 9 okt? okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1589 Skrevet September 20, 2010 Gamle bilen min til salgs folkens , løp å kjøp! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195737 Prikkens lik jeg solgte den utenom stolene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1590 Skrevet September 20, 2010 Blir det fest i garasjen til Anders eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1591 Skrevet September 20, 2010 Noen som legger om dekk billigt? mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1592 Skrevet September 20, 2010 Men Kenneth lurte på om folket var klar for en fest lør. 9 okt? Klar jeg Anders er det bestemt no sted da:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1593 Skrevet September 21, 2010 Klar jeg Anders er det bestemt no sted da:full: Garasjen til anders er jo ypperlig! høyt inder taket, stor dør... blir ikke bedre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1594 Skrevet September 21, 2010 Kører Audi A1 i dag.. Moro ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1595 Skrevet September 21, 2010 Garasjen til anders er jo ypperlig! høyt inder taket, stor dør... blir ikke bedre;) kjempeklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1596 Skrevet September 22, 2010 me2, men når var det igjen? neste helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1597 Skrevet September 22, 2010 er vel 14 dager til . var det ikke 9 okt. som ble nevnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1598 Skrevet September 22, 2010 passer bra det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1599 Skrevet September 22, 2010 .. Nå skal jeg ned på nav å prøve meg på noe jobb søking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1600 Skrevet September 22, 2010 Jøss, ble de kjedelig hjemme;) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...