Anbefalte innlegg

Har ordna meg :)

Flott :) hehe kan vaske den ene her om du vil , så kan jeg være felge gnikker :P

tjæ, kan jo gjøre det.... audien har servopumpa løsna for 3 gang iår på så den blir nok vasket hjemme for og mekkes litt på imorgen.

Når ere du er våken a Andre?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han våkner når vi andre hadde vært ferdig på jobb;) sånn 3-4 tia;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratuleræææær med dagen MOOOOEN

Ikke lov og skrive her med promille Stian : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke helt veien idag Lars Erik :P MEN jeg fikk vaska gulvet og armert endel :)

FIkk ikke henta traktoren heller da det ikke var mer strømm :( nytt batteri buhu.. Får sjekke biltema :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratuleræææær med dagen MOOOOEN

taaaaaaaaaakkæææææææææææær!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får ta å synge for deg når det er garasje fest!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke helt veien idag Lars Erik :P MEN jeg fikk vaska gulvet og armert endel :)

FIkk ikke henta traktoren heller da det ikke var mer strømm :( nytt batteri buhu.. Får sjekke biltema :P

Du må huske å binde sammen armeringsmattene;)

Grattis Anders. Også jobbe på bursdagen da: eek : Så du gikk som vanlig rundt med kaffekoppen: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må huske å binde sammen armeringsmattene;)

Grattis Anders. Også jobbe på bursdagen da: eek : Så du gikk som vanlig rundt med kaffekoppen: rolleyes

haha kaffe er viktig! Ja dritt å jobbe, men har vel egentlig bare vært der i dag... spist kake, snakket, og drikt kaffe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha kaffe er viktig! Ja dritt å jobbe, men har vel egentlig bare vært der i dag... spist kake, snakket, og drikt kaffe :D

hmmm...Høres ut som en vanlig dag på obs bygg;) :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida .. Batteriet var dødt :) Bestefar skal komme med traktoren sin idag så vi får starta den og kjørt den hjem ivertfall :P Hehe..

AH binde mattene ja det hadde jeg ikke tenkt på , siger di vekk fra hverandre når støypen kommer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan skje ja. I værste fall kan det vel sige fra hverandre etter att det er tørt og. Ikke mye greie på det men en som har sa at dette var særs viktig;) Er jo armeringa som holder sammen betongen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lov og skrive her med promille Stian : vinke :

utifra tidspunktet så hadde du også promille da du skreiv : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser du ut som om det spøker for festen for min del. Svigerfar har sånn halvveis bestemt seg for å komme den helga å gjøre ferdig garasjen utvendig og sette i porten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal jeg ta eu kontroll ? Noen som har erfaring fra plasser der de ser litt gjennom fingra? xenon osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se. Begynner etterhvert å ha prøvd litt forskjellig steder.

Sporty bil. Nøye som fy. Fikk feil innstilling av lys. Det tok nøyaktig 2sek å rette. (bokstavlig) Alle andre steder jeg har vist bilen har de gjort dette hvis ikke det har rustet fast. men ikke her.Men derimot totalt gåene dempere/fjærer bak var ikke noe anmerkning. snodig

Norsk kjøretøy kontroll. Har vist golfen med senkesett 2 ganger uten anmerkninger, ellers vært veldig grei. Justert lys hvis ikke de har vært riktige osv uten noe ekstra.

Mekonomen kjørbekk. Forsåvidt greit. Ikke anmerkning på senk her heller. (dog moderat)

Goberg. Tok etterkontrollen på golfen her. Gikk greit det. Er visst ikke så nøye på senk heller.

Men apropo EU. Tenkte jeg skulle dele en historie når jeg skulle godkjenne passaten (16v) jeg hadde.

Viste den først på Naf larvik. Fikk mangellpapp (var forventet) Rettet opp i disse og skulle vise igjen. Abs lyset var en av dem. Seff. gikk denne dioden på vei bort dit og når han ikke så lyset gadd han ikke sjekke resten engang. Var dog og noen mangler jeg ikke hadde gjort noe med for kunne ikke se noe i veien med dem. Reiste så ned på Volvo i larvik rett fra naf. Bilen gikk rett gjennom. Så er veldig forskjell. Han anmerket ikke engang manglene jeg hadde fått men ikke gjort noe med for han kunne heller ikke skjønne hvorfor det var skrevet på. Så han strøyk dem bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fyldig svar :)..

Tenker jeg tar den på goberg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem med S2en fra og ha luftet den utpå banen til GMS. Er jo fryktelig morsomt og få ratta fra seg litt.... Dog litt liten bane for og få kjøling og brukt maskineriet sikkelig men var da morsomt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har dårlig plass så har jeg plass til å lagre på låven , Kan være alt mulig.

Men vil ikke ha mer enn 2 biler oppå.

Mvh A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har dårlig plass så har jeg plass til å lagre på låven , Kan være alt mulig.

Men vil ikke ha mer enn 2 biler oppå.

Mvh A

har igrunn alt bortsett fra selve karoseriet til coupen som skulle vært rydda bort :D hahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Litt opplegging av stikk osv så skal du få lagre her vettu :)

Hadde forresten befaring av elektro 4 idag her.. og fikk pris, Hadde nytt elektro firma på befaring så lo de av prisen elektro 4 hadde gitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.