Anbefalte innlegg

Hehe.. Litt opplegging av stikk osv så skal du få lagre her vettu :)

Hadde forresten befaring av elektro 4 idag her.. og fikk pris, Hadde nytt elektro firma på befaring så lo de av prisen elektro 4 hadde gitt :)

ja hva var forskjellene og prisene da ? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er VELDIG forskjell på elektrikerfirmaene... Elektro 4 f.eks leverte aldri noe pristilbud. (Ville vel ikke ha jobben;)) På jobben jeg fikk gjort skilte det 10000kr i forskjell på samme jobben.

Kan personlig anbefale Skagerak Elektro. Gode på pris og veldig hyggelig han som var hos meg hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får pris imorgen :) Skal si ifra da..

Ja det tror jeg og att det er veldig forskjell på priser!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

store forskjeller på priser vil det ofte være...... noen regner det opp og ned og andre slenger ut en pris og håper de er innafor.... andre er standard anbefalninger pr punkt og skit ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å tittet litt på pc`en å fant noen bilder fra rudskogen iår :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jo ikke lastet opp bilder jo... hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mindre størelse på bildene så voooops : vinke :

DSC00053.jpg

DSC00056.jpg

DSC00062.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektro 4 : 21 500 + moms.

Mortel Elektro : 16 500 + moms (Dette var også inkludert en intern måler på strømmen som ikke elektro 4 skulle montere.)

=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skal du ha gjort da? samme som jeg betalte for nytt sikringsskap med 1 ny kurs, bytte av kabel inn i huset samt sikring til garasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta skap og flytta det fra loft til kjeller, nytt inntak,jording, da er jo selvfølglig trekking av alle gamle kurser fra loft til kjeller med! .Jeg ga 18,500 inkl. mva! Brukte Elektro team....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha gjort dette :

2 nye kurser i hovedsikringsskap , 1 til varmepumpe til hus.

1 til Låven på 50 amper , Montere lite sikringsskap med 2 kurser , samt 3 fas stikk og 2 andre 2 fas stikk.

+ Montering av intern måler.

Grøft graver jeg selv og ledning legger jeg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian:

Beklager at dette har tatt alt for lang tid uten noe respons. Dette har dessverre falt mellom et par stoler i interimstyret, og vi har hatt for dårlig oversikt på dette området, men vi ordner opp i dette nå.

Vi har vært i kontakt med Tele-trading i dag, og de skal produsere nye plater for oss nå.

Det jeg/styret trenger er at lokallagslederen/lokallaget som trenger plater sender en mail til styret (styret@vwaudi-club.no), hvor det spesifiseres antall plater dere ønsker og full adresse hvor platene skal sendes. Dette vil vi samle opp og så sende en bestilling innen kort tid, og Tele-trading vil så sende det ut direkte til dere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta skap og flytta det fra loft til kjeller, nytt inntak,jording, da er jo selvfølglig trekking av alle gamle kurser fra loft til kjeller med! .Jeg ga 18,500 inkl. mva! Brukte Elektro team....

Da har ikke de tjent mye penger;) Jeg vet matrialet jeg fikk for bare bytte av skap med inntakskabel og skap og det rundt det koster ca 10000kr inn til de;) Vet ikke hvor lang tid de brukte? mer enn halvannen dag så har de faktisk ikke tjent noe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha gjort dette :

2 nye kurser i hovedsikringsskap , 1 til varmepumpe til hus.

1 til Låven på 50 amper , Montere lite sikringsskap med 2 kurser , samt 3 fas stikk og 2 andre 2 fas stikk.

+ Montering av intern måler.

Grøft graver jeg selv og ledning legger jeg selv.

Husk at grøfta skal være minimum 50cm dyp;) Ett tips for å spare litt er å kjøpe kabelen til låven selv. Jeg sparer 7kr meteren på å kjøpe 10mm selv kontra kjøpe 6mm hos elektrikeren. men er jo at du skal ha så stor sikring ut til låven. Du klarer deg ikke med 32a? holder det med 10mm. som koster endel mindre enn neste på stigen:) Alt av stikk og sånn og er det nesten halv pris på å bestille selv. Akkurat samme som elektrikerene bruker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte ferdig trukne rør av Lars erik, så sparte en god del der, samt at trikkern bare brukte en dag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian:

Sendt bestilling på plater og merker : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. De skal jo bare legge opp 3 stikk så er ikke der kostnaden er , er den dryler kabelen inn til låven..

stikk blir lagt opp etterpå selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt bestilling på plater og merker : smil :

fikk du noe dato på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det nok fest på meg alikevel. De ville ta garasjen denne helga;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. De skal jo bare legge opp 3 stikk så er ikke der kostnaden er , er den dryler kabelen inn til låven..

stikk blir lagt opp etterpå selv.

sikringer, arbeid, 3fas stikk er faktisk dyre i seg selv......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått fikset hjula stian? Eller fikk du nye?

Fint bilde i den andre tråden btw :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.