#1676 Skrevet Oktober 1, 2010 sikringer, arbeid, 3fas stikk er faktisk dyre i seg selv...... Jepp. er vel nesten 1000kr stk. gjennom elektriker. Kjøp gewiss f.eks. Koster snaue 500kr stk på elektroimportøren. http://www.elektroimportoren.no/?Path=2016440 Vet ikke hva du har avtale om men i garasjen min skal jeg kjøpe og gjøre alt selv så skal jeg ringe elektrikeren så han kommer å går over alt, kobler til strøm og går god for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet Oktober 1, 2010 Det var lørdag om en uke det var fest hos Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet Oktober 1, 2010 Ja mener det. 9 oktober om ingen har forandret datoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet Oktober 1, 2010 Jaja jeg kan ikke gjøre det greiene der selv men jeg kan jo spør om jeg kan handle delene selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet Oktober 1, 2010 Noen av dokk som vet om disse går på en aud a6 98 mod? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196678 mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet Oktober 1, 2010 Passer rett på de! Men du liker de bedre kontra OZ Opera på A6? WTF??!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet Oktober 1, 2010 Smooth tenke litt da.. Liker egentligt ingen av de på den bilen men disse bedre en Opera'ene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet Oktober 1, 2010 helt seriøst, så passer opera bedre enn de som du linker til andre;) MEN du må ha skikkeligsenk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet Oktober 1, 2010 Andre, kjøper du opera felgene til Anders så får du felgene jeg har på mærcha også får jeg opera felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet Oktober 1, 2010 http://i6.photobucket.com/albums/y201/eirikrei/22sept031.jpg Synest det ser forferdelig ut jeg Nei Mats tenkte å beholde 30/30 senk Haha Lars erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet Oktober 1, 2010 for en gjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet Oktober 1, 2010 Marius; pøs på med fler bilder, eller evnt send meg de Og er er link til siden jeg snakket om i dag; http://www.dinside.no/852548/raafrekk-audi Audi Quattro (Concept) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet Oktober 1, 2010 altså du kjører uten senk;) ikke en gang 40/40 er senk, er ikke vinterhøyde en gang det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet Oktober 1, 2010 Det var ironi da Justerbart er jo obligatorisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet Oktober 1, 2010 Noen bedre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet Oktober 1, 2010 var på dynga i dag Lars, og oppi den containern der det ligger felger er det MYE SOM ER BEDRE ENN DET DER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet Oktober 1, 2010 var på dynga i dag Lars, og oppi den containern der det ligger felger er det MYE SOM ER BEDRE ENN DET DER!! Synd de ikke går over porsche bremsene på s2en..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet Oktober 1, 2010 Da har jeg lagt ut flere bilder i den andre tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet Oktober 1, 2010 Da har jeg lagt ut flere bilder i den andre tråden! yppelig ! Hvordan ble de siste fra union når du rakk og justere kamera da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet Oktober 1, 2010 knipsa som en tulling jeg men alt var for mørkt...tok ikke marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet Oktober 1, 2010 Tedddyyyyyy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg trenger billige garageporter. Noen som vet om ? Kan være vanlig dim 250x210 , så trenger jeg en som er litt høyere .. Mvh A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet Oktober 1, 2010 Hvor er det du bygger garasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet Oktober 2, 2010 Altså høyere enn 210? Scanporten er billig. Betalte 9300kr for min port på 500x210. Isolert stålport med åpner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet Oktober 2, 2010 Skal ha nyte porter i låven Anders.. Okay jeg fant noen på internett , Jeg vet jeg IKKE gir så mye for port Men takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...