#2026 Skrevet November 19, 2010 nei det trur jeg ikke er lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2027 Skrevet November 20, 2010 det snør det snør..... fiddelibom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2028 Skrevet November 20, 2010 Når skal du melde deg på julebordet da lars erik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2029 Skrevet November 20, 2010 Synes nå faktisk at Dekkpartner på Engerfeltet (Enden av vallemyrene retn moheim) gir meget god service, gjør en meget god jobb, og tar jobben seriøst. Ingenting negativt om Jons Dekk og felg Men Dekkpartner er vel så bra! Snakk med Jon Flåtelien, dyktig dekkdude Enig der, kjenner de folka der egentlig så pleier å bruke de. Men nå gjaldt det retting av felger og det får ikke de gjort ettersom jeg har forstått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2030 Skrevet November 20, 2010 Enig der, kjenner de folka der egentlig så pleier å bruke de. Men nå gjaldt det retting av felger og det får ikke de gjort ettersom jeg har forstått Har aldri vært borti å rette en felg, men i såfall må en snakke med Jon Flåtelien, han som har best greie på felger etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2031 Skrevet November 21, 2010 Vil takke Anders Felghore Moen for at jeg fikk låne garasjen din i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2032 Skrevet November 21, 2010 skjeeeeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2033 Skrevet November 21, 2010 skjeeeeer Så du ringte på fredagen. Men var endel pes på arbeid og igrunn glemt og ringe deg opp igjen... vare noe spess ? Har du fått nøkkelen til kåken nå eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2034 Skrevet November 21, 2010 skulle bare bestille litt ferdigtrekt og no k rør. skal skrive kontrakt på tirsdag og får nøklene 1 desember (onsdag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2035 Skrevet November 21, 2010 har du skaffe meg kabel stian? lampett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2036 Skrevet November 21, 2010 Vil takke Anders Felghore Moen for at jeg fikk låne garasjen din i dag:) null stress det skulle bare bestille litt ferdigtrekt og no k rør. skal skrive kontrakt på tirsdag og får nøklene 1 desember (onsdag) får du ikke overtatt til helgen da? Jeg som hadde gledet meg til daten på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2037 Skrevet November 22, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197361&page=2 Og lars erik, du å må betale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2038 Skrevet November 22, 2010 null stress det får du ikke overtatt til helgen da? Jeg som hadde gledet meg til daten på fredagen neeei desverre blei det for knapp frist .... både for de som skal rydde ut a huset og for megleren/penger men onsdagen skjer det så da er det litt å titte på til helgen vil jeg tru ! starter med å rive opp gulvteppene i stuene skal bli spennende å se hva som er under egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2039 Skrevet November 22, 2010 har du skaffe meg kabel stian? lampett sa du måtte ringe meg skal få fiksa i morgen håper jeg !! hvis jeg rekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2040 Skrevet November 22, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197361&page=2 Og lars erik, du å må betale! Jeg betalte igår klokken 2015 jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2041 Skrevet November 22, 2010 http://www.byggebolig.no/index.php?topic=18557.150 syke mennesker !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2042 Skrevet November 22, 2010 Stian sliter du fortsatt med lite strøm på arbeidskjerra el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2043 Skrevet November 22, 2010 Stian sliter du fortsatt med lite strøm på arbeidskjerra el? tenkte på deg idag skal komme innom i morgen etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2044 Skrevet November 23, 2010 skål piger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2045 Skrevet November 23, 2010 ut i dag å lille stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2046 Skrevet November 24, 2010 tokk meg bare en øl på sengekanten har ikke vært ute siden jeg bydde på huset så syns jeg har blitt flink jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2047 Skrevet November 24, 2010 dere driver med da gutter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2048 Skrevet November 24, 2010 GT5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2049 Skrevet November 24, 2010 ingen bombe det lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2050 Skrevet November 24, 2010 Tok meg fri fra jobb for og komme bra i gang med spillet...... HEHE Om noen har playseat med G25 /G28 ratt og pedaler så si ifra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...