#1 Skrevet August 14, 2009 Gjelder en Audi 100 Turbo MC1. har nå prøvd å koble meg innpå turteller utgangen på mac11 hjernen, og inn på riktig ledning på instrument, men turteller vil ikke virke.. noen som har noe tips her? (turteller virka før jeg satte inn mac hjernen, og kjørte på sugemotor tenning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 Uten å si for sikkert, så tror jeg ikke du kan kjøre signalet ut ifra hjernen og rett inn på instrumentet. Hva jeg har fått vite så langt, så trigger instrumentet ifra den negative siden på coilen. Hva coilen gir ut av volt på neg. pinne, vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Bruk (-) på coilèn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2009 funker ikke med (-) på coilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...