hvite silicon slanger?? Noen som trenger to hvite slanger? Samma ka form..

Anbefalte innlegg

Leiter febrilsk etter hvite silicon slanger!

1. Rett reducer fra 2,75" til 2,5"

1. 90* Bend reducer 2,75" til 2,5"

Noen som vet kor dette selges?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du med hvite? ;) Jeg har aldri sett hvite silicon slanger før, og det kan jo være fordi de ville blitt fort møkkete og stygge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vse3xx.jpg

Her er et bilde av bilen.

Holder på å bygge motor på den no, og da lakkerer jeg intercooler hvit også så den blir litt mer anonym. Og da ser det dumt ut med blåe slanger på hver side av cooleren.

Er dere ikke enig da?

Denne selgeren krever at man må kjøpe 30stk. Lages vel på bestilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste hadde vært om du fikk pressa cooler'n BAK fangeren ;-) Evt kjøp deg S6fanger og kapp ut inni den, til du har plass. DET ville vært det aller beste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste hadde vært om du fikk pressa cooler'n BAK fangeren ;-) Evt kjøp deg S6fanger og kapp ut inni den, til du har plass. DET ville vært det aller beste!

Dette er en tynn kjøler som er kun 6cm tykk, og den står kliiin i aircondition radiator, med 3mm gummi i mellom dem i hjørnene for å hindre vibrasjoner.

Så er ikke mulig å få den lengre bak.

Selvfølgelig hadde en S6 fanger gjort susen, men da snakker vi om ekstremt mange timer med kutting i fanger igjen (helvettes jobb!) +lakkering av ny fanger. + kjøp av ny fanger... er billigere å kjøpe 2 silicon slanger enn å kjøpe ny fanger og få den lakkert hvit med lilla perlemor.

Har nå sendt dem en mail med forespørsel om de har det på lager eller om de lager på bestilling samt pris med frakt.

Takk for siden. :-)

Om noen andre har andre sider også, må dem gjerne legge dem inn... :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og noen som vet hvordan det er med kjøleeffekt på intercooler om man lakkerer den? pulverlakkering..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er greia med at alt av coolerkit selges med de fordømte BLÅ slangene? Svart er jo tusen ganger mer universalt og anonymt... *knurr*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan ikke skjønne det heller... ser så harry ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har kvit teip til å teipe slangane viss du ikkje finne kvite slanger.;););)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

teip henger jo ikke på silicon slanger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp heller svart? vil jo se bedre ut, være mer varig, og kurrant og få tak i :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp heller svart? vil jo se bedre ut, være mer varig, og kurrant og få tak i :)

Det er alternativet om jeg ikke får tak i hvite, men får se om eg får svar fra viper performance på mandag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og noen som vet hvordan det er med kjøleeffekt på intercooler om man lakkerer den? pulverlakkering..

Mener noen her inne sa at kjøleeffekten ble dårligere hvis man lakkerte den kontra å ha den i ren alu finish....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener noen her inne sa at kjøleeffekten ble dårligere hvis man lakkerte den kontra å ha den i ren alu finish....

meiner denne diskusjonen er tatt opp før her på forumet.

dahlback golfen har jo IC'en lakkert svart.

legger man lakk på, så blir det jo veldig tynnt lag som vil ha lite isolerande effekt men pulverlakk er vel litt tykkare, men trur ikkje det har så mykje å sei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal snakke med bergen coating neste uke og få en pris på lakk og få høre forskjellen på pulverlakk vs vanlig lakk, tykkelse osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart matt lakkering får luften til å bli kaldere, hvordan vet jeg ikke, men samtlige store i sverige gjør dette pga av varme fjerning og cleanere look.. Har tenkt tanken selv men ettersom det er silver farg på bilen min så gjør det egentlig ingen ting.. syns jeg da..

EVT kjøp større FMIC

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2niba53.jpg

2uqcf0j.jpg

Bilder av en slange fra Viper Performance.

Denne kalles "white translucent".

Syns selv denne så rå ut, da man kan se hvordan vevingen i slangen er.

Mail med bildene fra Dan i Viper Performance:

"White is special build,

costs 20% more as we use expensive pharmaceutical silicones,

and mimimum order is any 4 pieces."

Personlig trenger jeg bare to slanger til min frontmonterte intercooler

1. Straight reducer from 2,75" to 2,5"

1. 90 degree Bend reducer from 2,75" to 2,5"

Så om noen andre trenger slanger også må de hyle ut nå :-)

Tar 3 uker å lage dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen vil ha slike slanger passer det fint om de legger inn ordre nå.

Jeg må Bestille det som står over (2 slanger), men må bestille 4 slanger for at de skal lage dem, så om noen vil ha en eller to "hvit/gjennomsiktig/blank" slange i hvilke som helst utførelse, så legg inn en post snarest. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.