#1 Skrevet August 15, 2009 Har fått tak i en 92 mod Audi 80 2.3 quattro i god stand og et meget godt utgangspunkt til ombygging til s2 sedan. Tenkte å skrive en søknad til bt til å begynne med, å høre om det fortsatt er mulig å få godkjent dette. Trenger evt litt hjelp til denne søknaden iom at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta med på papiret og hvordan jeg kan sette den opp på best mulig måte? Takker for all hjelp her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 Er ikke denne bilen såpass gammel at du får papir med møller teknisk på hva som trengs av oppgraderinger på chassis for å kunne ha den motoren i bilen? Det må vell være greit å sende med en evt.søknad skulle en tro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 ja jeg vil tro det... Er det noen som vet hvilke chassinr s2 sedan er bygget på? Må visst vite dette og sammenligne med mitt for å finne ut hva som trengs av ombygging når jeg sender mail til møller teknisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 ja jeg vil tro det... Er det noen som vet hvilke chassinr s2 sedan er bygget på? Må visst vite dette og sammenligne med mitt for å finne ut hva som trengs av ombygging når jeg sender mail til møller teknisk. S2 Sedan er bygget på B4 chassis..Men har ikke den en annen betegnelse og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2009 Ta en titt på denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156330 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...