#1 Skrevet August 15, 2009 Hei, Har et problem med en Bora her. Når bilen er kald, dvs stått over natten så henger gassen seg opp. Hvis jeg slår av bilen etter ca 2-300 mog starter igjen funker den som normalt. Den øker ikke farten eller noe, men trykker jeg inn clutchen så ruser den seg. Kan det være at choken slår inn men ikke ut? En tempføler eller noe? Noen som har peil? Takker for svar på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2009 Er det ingen altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2009 Er det ingen altså? hvor mye ruser den seg når du tar inn clutchen? hvor mange rpm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 hvor mye ruser den seg når du tar inn clutchen? hvor mange rpm? Den ruser seg liksom ikke, den bare henger. Si at jeg har 4000rpm når jeg trykker inn clutchen, så henger den seg eller øker litt. Slår jeg av bilen og starter igjen, så er den fin igjen. Ikke er det gass spjeldet eller wire. Det har jeg sjekket. Lurer liksom på om det kan være choken som henger. Det er vel en tempgiver som gir signal om at choke skal slå inn og slå av. Har på følelse at den bare slår inn men ikke ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 Da har jeg fått tatt feilkode og det var som jeg mistenkte, en giver for kjøletemp som var gåen. Noen som vet hvor denne sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...