Anbefalte innlegg

Gjelder en 92.mod S4 2.2t AAN. Manifold har fått mange og til dels "feite" sprekker. Det kommer også eksos inn i bilen pga dette problemet. Hva gjør dette med motorgangen når det blir så kraftig? Hvordan vil den oppføre seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg en ny rs2 manifoil fra ebay.. 1500kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg en ny rs2 manifoil fra ebay.. 1500kr

Jeg er så dårlig på se hva som er noenlunde bra saker og hva som er bare drit.. også står det som regel S4 og RS2 manifold og da klarer jeg ikke se forskjellen på om det er en rs2 eller s4 mani...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder en 92.mod S4 2.2t AAN. Manifold har fått mange og til dels "feite" sprekker. Det kommer også eksos inn i bilen pga dette problemet. Hva gjør dette med motorgangen når det blir så kraftig? Hvordan vil den oppføre seg?

BUMP:::

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en AAN manifold men 4 mindre sprekker.... det kom ikke eksos inn i bilen av den i allefall... så kan du jo evt sveise litt på den, før du putter den inn.. 400kr ? for å være snill;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 manifoilen er mer kompakt enn s4 manifoilen. på s4'en går eksosen fra cyl 1 og 5 opp i wastegaterøret, og 2,3,4 går nede med turbo. veldig lett å se. RS2'en samler eksosen fra alle sylindre rett i turbo. så wastegaten på manifoilen "ser ut til å være lengre", men er ikke det, synsbedrag.

Du får også kjappere spoolup, og slipper å tenke på at det skal sprekke på en stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en AAN manifold men 4 mindre sprekker.... det kom ikke eksos inn i bilen av den i allefall... så kan du jo evt sveise litt på den, før du putter den inn.. 400kr ? for å være snill;)

Jeg har en liggende som er 99% sprekkfri så jeg trenger ingen flere.. ellers takk=) Bare lurer på om jeg heller skulle prøvd å fått tak i en RS2 mani altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 manifoilen er mer kompakt enn s4 manifoilen. på s4'en går eksosen fra cyl 1 og 5 opp i wastegaterøret, og 2,3,4 går nede med turbo. veldig lett å se. RS2'en samler eksosen fra alle sylindre rett i turbo. så wastegaten på manifoilen "ser ut til å være lengre", men er ikke det, synsbedrag.

Du får også kjappere spoolup, og slipper å tenke på at det skal sprekke på en stund.

Ok.. takk=) Kan bilen fjuske av at manifoil er skikkelig sprekkete? Hvorfor? Hva skjer liksom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.