#1 Skrevet August 15, 2009 På Oslo lokallags utstillingstreff i dag så var det også avduking av nye Audi A5 Sportback. Avdukingen ble gjort inne på Møllers museum på Frysja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 Avduking - duk av, duk på? Noen bilder uten duk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 (endret) Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 Et par til. Har tatt et par videosnutter også, skal laste opp og legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2009 (endret) Video nr 1: HD versjon her: (Jada, filmen er litt urolig osv, er filmet med håndholdt kompakt stillbildekamera som støtter 720p video - Panasonic Lumix LX3). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2009 (endret) Video nr 2: Fullversjon: Har også filmet denne i HD, men Vimeo tillater kun en HD video i uka med gratis konto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2009 Et par bilder til: Noen av de andre bilene på Møllers museum: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2009 Jeg synes at den nye sportsbacken så litt tam ut i forhold til den vanlige A5'n. Kan hende at små hjul og farge gjør dette, men det er litt Prius takter over rumpa på den. Jeg synes ikke den er veldig lik Audi 100 S Coupe bak selv om vinkelen på sideruten i bakkant skal være lik... Ikke fåes den som varebil heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2009 Hmm, denne må nok få litt tid på seg før jeg synes noe om den. A5`n synes jeg var flott i sin opprinnelige fasong. Denne er ikke like velykket som Passat CC ved første øyekast i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2009 Fin bil, og artig å se på avdukingen! Kombikupéene gjør sitt inntog på markedet igjen etter mange års fravær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2009 Ehy den ur quattron der har jeg restaurert teknisk:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2009 liten film fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...