#1 Skrevet Januar 1, 2005 Skal kjøpa meg felgar til 80'en min (82 mod). Eg har sånn halvveis bestemt meg for kvite Compomotive MO 15x7". Men så lurer eg på kor lågt inpress eg kan ha uten at ting skal ta borti og uten at eg må valsa hjulbuane. (skal ha 195/50-15 dekk) Bilen er forøvrig senka 60/40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2005 I denne listen finner du det meste ang. innpress osv: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4949 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2005 Har sett på den. Det eg lurer på er kor lite inpress eg kan ha uten at ting skal ta borti. I denne listen finner du det meste ang. innpress osv: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4949 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2005 Med 195/50-15 vil du, om du ikke har senket brutalt mye, ha ganske god plass nær sagt uansett impress. Med 215/40-17 f. eks vil man få større problemer. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2005 Vil ikkje kalle det brutalt senka akkurat. Mange var overaska over at den var 60/40 senka. Dei trudde det var 40/40. Dette bildet er med orginale 165/80-13 og 60/40 senking... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2005 Fant et bilde på ein tysk side. Ein 80 med koni/H&R "fahrwerk" og 7x15" med 195/50-15 og inpress 20. Den er då sansynligvis litt senka og etter som eg kan sjå ville det nok tatt borti hjulbuen visst den hadde vore meir senka. større bilde: http://www.audi-gemeinschaft.de/photogallery/Yvonne%20001a.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2005 hadde 7X16 med 215/40 på en 85 mod 80 GTE, mener innpresset var på 35 var 60mm senket. subbet litt så tok bare luftsaga og tok av litt av falsen, den er jo nesten 2 cm bred så bare å ta av litt der, men husk å behandl med tektyl eller noe etterpå. bakstillingen blir også skeiv når du senker den så lønner seg å bytte det grove stagget under bilen men et som er noen mm kortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2005 Jeg syns ca ET25 passer seg bra også blir det ikke totalt ubruklig å kjøre med heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2005 Har du hatt senka 80 med 7" breie felger som har ET25? Har ikkje heilt klart og bestemma meg, men det blir vel sikkert ET 20 eller 25 Jeg syns ca ET25 passer seg bra også blir det ikke totalt ubruklig å kjøre med heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2005 Ville satset på ET 30 eller 35, så er du sikker på at det passer. Jeg har 7,5*16 ET37 og 205/45. Litt større rullningsomkrets enn dine vel og merke, men det er så vidt det går. Min er senka ca 70/60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2005 Har noen 15" på 4x108 liggende i kjelleren!! hvis du nesten lukker øynene så ligner de på compomotive felgene!!! eller azev a de kan du få for en billig peng! de er jo bare å lakke hvite?? kan selvfølgelig sende bilder hvis intr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 3, 2005 Heisann Kan godt sende litt bilder og info på mail. fhauso@tiscali.no Har noen 15" på 4x108 liggende i kjelleren!! hvis du nesten lukker øynene så ligner de på compomotive felgene!!! eller azev a de kan du få for en billig peng! de er jo bare å lakke hvite?? kan selvfølgelig sende bilder hvis intr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2005 skal få gjort det så fort som mulig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2005 Det var forresten Compomotive felger jeg hadde!! 7x15 et 22-35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 5, 2005 Har noen 15" på 4x108 liggende i kjelleren!! hvis du nesten lukker øynene så ligner de på compomotive felgene!!! eller azev a de kan du få for en billig peng! de er jo bare å lakke hvite?? kan selvfølgelig sende bilder hvis intr! Men de passer jo ikke på denne 80`en da. Bruker 4/100 boltsirkel. 90 og Coupe etter 84 bruker 4/108. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...