Worlds fastest Turbo Beetle!! (Skinne bobla, nå 8.60 @ 272km/t, film side 3)

Anbefalte innlegg

Hohoho : smil : Begynner vel å nærme seg grensa for hva som er mulig for en "gammal" Boble hehe. All ære til Skinne Bros. :tilber:

Det begynner i hvertfall å nærme seg hvor fort det går ann å kjøre med en manuell synkronisert H-girskasse...

Stor prestasjon også av Jens Petter B å kjøre så jevne tider med manuell i en sånn bil.

Og jeg må presisere at Bobla er ene og alene Tor Øyvinds prosjekt. Per Kristian har ikke noe med denne å gjøre;)

Skinne Bros henger igjen fra den tiden de konkurerte sammen i bla Pro Stock: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner i hvertfall å nærme seg hvor fort det går ann å kjøre med en manuell synkronisert H-girskasse...

Stor prestasjon også av Jens Petter B å kjøre så jevne tider med manuell i en sånn bil.

Og jeg må presisere at Bobla er ene og alene Tor Øyvinds prosjekt. Per Kristian har ikke noe med denne å gjøre;)

Skinne Bros henger igjen fra den tiden de konkurerte sammen i bla Pro Stock: vinke :

Hehe var med manuell kasse jeg mente ja. Han kan iallfall å ratte den bilen Jens Petter !!!!! Så jevne tider gang på gang på gang......:tilber: Enda mere imponerende at det er KUN Tor Øyvind som står for denne,trodde begge brødrene var med på den jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny rekord igjen i helga. Fin tuning ga enda 0,09 sek og endte på 8,60 @ 268km/t: rock :

Høyeste speed på 8.72 draget med 272,7 km/t

Jens Petter kjørte igjen utrolig jevnt og bra 8.77, 8.72, 8.69 og 8.60!

Så fort jeg har fått hentet hjem onboard kameraet og samlet inn litt annet film materiale kommer det film fra helga.

Fikk dessverre ikke vært der oppe selv i helga: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å dæven !!! 8,60 og 272 står det jaggu respekt av :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Film fra 8.606 draget ved 5:45.

&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1">
&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385">?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått redigert en kort inboard snutt av rekord draget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en film på tuben fra utsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Øyvinds kommentar til 8,60-draget:

skinne20100001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kult bilde Arild!

Rett sted til rett tid det der :-)

Bildet forteller nok litt om hvilket arbeid som ligger bak, og hvilken prestasjon dette er

Vi reiste før dette, langt tilbake til Rogaland med 69' camper... men fikk med en del 8'ere likevel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare helt fantastisk denne bilen her! Mannen åg forsåvidt er helt utrolig. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onboard film:)

"Det fins mos i maskinen":evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.