#1 Skrevet August 15, 2009 Hei Noen som vil anbefale et verksted for Audi rundt hovedstaden et sted? Har følgende jeg skal ha fikset på min Audi A6 2000 mod. 1.9 TDI: Bytte vindushevert (vinduet går ikke helt opp lengre) fremme på førersiden Utbedre trykklekasje på turbo (suselyd og sort røyk ved pådrag) Handbrekket tar kun på ene siden, så er vel noe som må bankes løs Og helt kjørt en liten service på bilen. Dvs. veskekontroll og alt det de gjør på longlife-service, alt unntatt oljeskift og det som jeg gjør selv. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 http://www.s-sentrum.no kan hvertfall anbefales på det varmeste de holder til i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Støtter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 Flotters! Skal sende dem en mail med det samme. Hvordan er prisene der, kontra Møller? Og har de de fleste deler inne, slik som Møller? Kom på at det er noe krøll med AC'n min og, så den må de og se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2009 Billigere enn møller. Tror ikke de har delelager men skaffer vel det meste rimelig fort vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2009 Da var det sendt mail til dem Er det vanlig at man får en fast pris før de utbedrer feilene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2009 Jeg har alltid spurt om ca pris på jobben før jeg leverer og det har i 100% av tilfellene mine stemt når jeg skal betale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2009 Ja men det høres bra ut Spurte de i mailen om jeg kunne få en ca. pris, men det er vel svært vanskelig for dem å si, da det er 4 forskjellige feil.. Noen av feilene kan jo være helt bagatellmessige, men de kan jo og være store.. F.eks AC'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2009 Beste er å kjøre innom de........om du ikke får svar på e-post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2009 Billigere enn møller. Tror ikke de har delelager men skaffer vel det meste rimelig fort vil jeg tro. både og, lønner seg å sjekke flere steder, har dog bare hørt med dem en gang og da var de dyrere enn møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2009 Må innom Møller en tur uansett, skal prøvekjøre ny bil tenkte jeg... Mon tro om de har Golf GTI for prøvekjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...