#1 Skrevet August 15, 2009 Trenger sårt hjelp til å få bekreftet hva årsaken er til at det drypper vann og olje ut av eksosrøret på bilen min og at det ryker mer enn normalt . Er også en rar og høy plystre/ule- lyd ved gasspådrag som jeg ikke har hørt tidligere. Håper bare det ikke er turboene som har tatt helg. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 Mulig jeg husker feil, men prøv å løsne en av intercooler slangene og se om det er overdrevet mye olje der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 ville sjekka turboene for slakk jeg da...mye tyder på det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2009 trolig turbohavari... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2009 mistet vann og olje fra motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2009 Er fortsatt vann igjen i ekspansjonstanken og olje i motoren, men ser ut som oljenivået har økt, så spørs om det har kommet vann i oljen. Noen som da kan bekrefte om det er toppakninger eller turboer som er defekt, eller er det begge deler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2009 Når det kommer til slike ting ville jeg straks dratt til ett verksted og fått undersøkt saken. I en slik situasjon trenger ikke du synsing fra oss andre medlemmer, men du trenger å få "stilt en diagnose." Kanskje er det alvorlig, kanskje kan det utbedres på rimelig vis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2009 Er du heldig unngår du at deler fra turboen ikke ryker i tusen knas innover i systemet, hvis det så skulle være at det er turboen som er på vei å ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...