Hjelp, det spruter vann og olje ut fra eksos

Anbefalte innlegg

Trenger sårt hjelp til å få bekreftet hva årsaken er til at det drypper vann og olje ut av eksosrøret på bilen min og at det ryker mer enn normalt . Er også en rar og høy plystre/ule- lyd ved gasspådrag som jeg ikke har hørt tidligere. Håper bare det ikke er turboene som har tatt helg.: mad : ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg husker feil, men prøv å løsne en av intercooler slangene og se om det er overdrevet mye olje der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville sjekka turboene for slakk jeg da...mye tyder på det da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trolig turbohavari...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mistet vann og olje fra motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt vann igjen i ekspansjonstanken og olje i motoren, men ser ut som oljenivået har økt, så spørs om det har kommet vann i oljen.

Noen som da kan bekrefte om det er toppakninger eller turboer som er defekt, eller er det begge deler ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til slike ting ville jeg straks dratt til ett verksted og fått undersøkt saken. I en slik situasjon trenger ikke du synsing fra oss andre medlemmer, men du trenger å få "stilt en diagnose." Kanskje er det alvorlig, kanskje kan det utbedres på rimelig vis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du heldig unngår du at deler fra turboen ikke ryker i tusen knas innover i systemet, hvis det så skulle være at det er turboen som er på vei å ryke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.