#1 Skrevet August 15, 2009 (endret) sleng ut det dere har fikk ikke tatt så mange selv men ble da såvidt noen kom forresten 40 biler til utstilling mine bilder kommer strax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2009 gleeeeeeeeder oss masse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 her kommer mine ble få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2009 tok ikke så mange pga været..og dårlig batteri.. men her kommer dem har lagt ut noen bilder fra oslo HER også og noen til fra hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2009 Her kommer noen av bildene jeg tok på treffet: Resten av bildene er å finne ?view=details"]her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2009 (endret) Faen at jeg var på kurs da og det er jeg neste gang å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2009 Men Kim Rune da... "Hamar Lokallag utstillingstreff"...? Trodde det het Mjøsa Lokallag jeg, og at dette var Tour de Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2009 Men Kim Rune da... "Hamar Lokallag utstillingstreff"...? Trodde det het Mjøsa Lokallag jeg, og at dette var Tour de Mjøsa hehehe laga sitt eget lokallag å eget treff han v???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2009 Men Kim Rune da... "Hamar Lokallag utstillingstreff"...? Trodde det het Mjøsa Lokallag jeg, og at dette var Tour de Mjøsa hahaha tenkte jeg ikke over endra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...