#1 Skrevet August 16, 2009 På min 3bg oppdaget jeg noe merkelig her om dagen. Når lysbryter står på 0 (kjørelys), stiller venstre lykt seg ned.Ca 5-10 cm lavere en høyre. Skrur jeg bryter i stilling 2, justerer høyre lykt seg opp så begge lysene er på linje og fungerer normalt iforhold til høyde justeringen. Så dette da jeg stod parkert inn mot en vegg. Hadde bilen på møller i ferien for det var elendig justering fra dems side, noen mnd før dette igjen. Da lyste høyre lykt 10cm lavere uansett stilling på høydejust!! og uansett stilling på bryter. Er det riktig at høyre lykt skal lyse lavere i posisjon 0, kjørelys? Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2009 Min gjør også det Går ut ifra at det er en eller annen funksjon som skal "idiotsikre" at man ikke blender møtende biler unødvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2009 Min gjør også det Går ut ifra at det er en eller annen funksjon som skal "idiotsikre" at man ikke blender møtende biler unødvendig? Takk for svar.. Da er det ikke bare bilen min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...