Anbefalte innlegg

har lenge hatt lyst til å få mer fres i poloen min, så nå lurer jeg på om noen vet hva som trengs av deler og evnt jobb for å få på plass en vr6 motor i den. Har aldri sett en polo med denne motoren før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lenge hatt lyst til å få mer fres i poloen min, så nå lurer jeg på om noen vet hva som trengs av deler og evnt jobb for å få på plass en vr6 motor i den. Har aldri sett en polo med denne motoren før.

mange slike om du søker på youtube. f.eks

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4193518

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å se det på film hjelper meg ikke så mye dessverre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å se det på film hjelper meg ikke så mye dessverre :P

la til en link til der;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja. var litt jobb det ser jeg. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok betydelig enklere med 1,8t, spesielt med tanke på godkjenning. VR6 gir ca 45 graders vinkel på drivakselen, så regn med at du må bytte de ofte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. oki. hva trenger man evnt å bytte og gjøre for å få inn den da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med både VR6 og 1,8T krever at du sveiser inn nye motorfester. For 1,8T trenger du både hjerne, ledningsnett, instrumenter, nøkler og gearkasse med wireoverføring.

Søker du på forumet her finner du mer info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske et VW Scene blad med en slik onbygging, og er da ganske sikker på at dem brukte oppat en del deler fra orginal motoren på 1.8T motoren???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.