Hvilken senterseksjon er det på denne turboen?

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kan si meg hva type centerseksjon som er på denne turboen? Noen som greier å se det på bildene?

Turboen er en T60-1 (Turbonetics). (skal være god for 550-600hk)

i28x8p.jpg

b4c4nl.jpg

10eknyx.jpg

1h9l44.jpg

mvh

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har da langt mindre eksoshus og kompressordel enn min T60-1 som jeg har til salgs, så det virker meget rart om den du har bilde av her er god for så mye effekt....

Denne har også orginalflens mens min har T4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eksoshuset har turbinblader som er 65mm, som for meg ser veldig stort ut i forhold til både rs2 (55mm) og s4 (45mm?) turboen.. Eksoshuset og senterdel og kompressor er alt laget av turbonetics.

Kan legge inn bilde av s4 vs denne om noen minutter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34r7p7k.jpg

n3wyl0.jpg

S4 vs t60-1

men steinar.. har du samme senterseksjon på din turbo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterseksjonen ser visuelt relativt lik ut uten at jeg kan vite om noen av dem er større eller mindre enn hverandre.

Kompressorhuset og eksoshuset ditt ser puslete ut i forhold til mitt, turboen din ser puslete ut i forhold til min.

Og jeg har V-båndflens ut av eksos, i tillegg til annen inn på eksos.

Hvis min kan produsere 550-600 så tror jeg din trenger kompressormating for å klare det samme....;) men mulig jeg tar feil?

Er dette noe du har kjøpt/skal kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjøpt. spurte også krb og gav han alle målene, og ha sa også at den burde klare 550-600

Men det jeg egentli lurer på er hva slags flenser jeg skal ha på olje inn og ut.. om de heter noe spesielt?

Steinar:

attachment.php?attachmentid=127772&d=124

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er ca 60 der din er 58 og ca 70 der din er 65.

Selve husene mine ser mye større ut, så jeg vil tippe at der du har 76 og 74 er min en del større.

550-600 er det på bensin eller e85?

Mulig din klarer 550-600 mens min klarer det LETT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma det.. målet er 500hk uansett, og det skal den klare...

Spørsmålet her er fortsatt ka olje flenser jeg skal ha og om det skal være en restriktor på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke være noe restriktor på denne, men det skal sitte en sånn liten sak med filter på oljetilførselen din der. Retur er ikke godt å si, men mulig KRB kan hjelpe deg der. Ellers så er http://www.turboneticsownersclub.com en bra og nyttig side!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.