#1 Skrevet August 16, 2009 Er plaget med at det kommer mye vann inn gjennom ventilasjons anlegget, dvs. oppsamlet regnvann. Nok til at man blir bløt på føttene når man svinger litt for kjært... Har funnet et dren i brønnen - under filteret til ventilasjons anlegget. Staket opp dette og mye vann rant ut. Vann kommer til og med i ventilene i baksetet... Har fundert og spekulert. Søkte på Google og fant denne linken : http://www.go-audi.com/777-audi-a8-water-leak.html Her står mye godt beskrevet men skulle gjerne vært bilder for en "grønnskolling" som meg. Noen som har erfaring og kanskje et godt tips å gi meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2009 Tipper du har funnet problemet når du fikk staket opp i vannkassa, og det tar nok litt tid før alt har rent ut og fordampet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2009 Det kan nok hende det. Men det som er så rart er at det virker som om det aldri blir tomt. Jeg får staket opp drenet men etter hvert regnskyll (som det er nok av her i nord) så er det like galt igjen. Det er sikkert mye dritt i drenet men så innmari vanskelig å komme til. Ut fra den linken jeg la ved så hadde de kjørt en "skylle-funksjon" hvor de heller vann gjennom systemet helt til det er fritt for skitt. Kanskje det vil hjelpe? Er kjipt å ha en stor og flott bil hvor man må bruke gummi støvler når man er på sommer-tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...