#1 Skrevet August 16, 2009 Har ett litt merkelig problem på min Passat 3C, eller etter jeg her lest litt her skjønner jeg at denne bilen er litt trøblete med ettermotert Xenon. Monterte lysene for ca ett halvt år siden (kjøpt på gruppekjøp tråden her på forumet) og de virket igrunnen greit så lenge lysbryteren var vridd over slik at jeg får lys i displayet på bilen. Men når jeg skall sette på langlys (som er vanlig halogen pærer) så begynner pæren i nærlyset(xenon kitet) å blinke. Kan skru av og på langlys mange ganger å ettervert så funker alt, men med en gang jeg kommer i en liten humpel eller bare en liten dump i veien begynner lysene og blinke igjen. Har bare blitt værre og verre ettervert. Har skjekket at det er god kontakt og alt ser greit ut av ledninger på H.I.D kitet. Noen som har noen ide om hva som kan være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2009 jeg vil enten tippe at balasten din er på vei til å ta kvelden. eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2009 (endret) Ingen fler som har vært borti dette problemet før`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2009 hadde det samme problemet på bilen min, så endte med at jeg bare ga opp og satte på halogen pærer igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2009 hadde det samme problemet på bilen min, så endte med at jeg bare ga opp og satte på halogen pærer igjen... Er dette jeg å har endt opp med nå:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...