#1 Skrevet August 16, 2009 (endret) Skal skifte handbrekk på bilen min da jeg har en som har strøkent trekk, men åssen får en løs handbrekken egentlig: klø : Den sitter i en sånn liten pinbolt. Trenger jeg noe spesielt verktøy for å få den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2010 Hjelp: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2010 er det ikke en segerring i enden av denne pinnen som en må ta av før en får lirket ut pinnen og løs selve brekkstanga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Sitter en segerring der ja. Så er det bare hamre den ut. Min satt noe inni H så det var greit med luftdreven nagle pistol med meisel på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Har jeg forstått riktig: bytte hele handbrekkmekanismen for et trekk????? Jeg har byttet bare trekket på min..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...