#1 Skrevet August 16, 2009 Hei Tenkte lage et verktøy for og trykkteste luftgaten fra turbo og inn på motor. Lurer derfor på om det er noen som vet ca størelse på røret ut av turbo, eller indre diameter på slangen ut av turbo (K26) ? Sitter på jobb, og får ikke sjekket dette nå.. Tenkte lage noe med en ventil som du finner på bildekk, for og ha kontroll på trykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2009 gjorde det veldig enkelt eg... tok lokket av en gammel vanlig stor dumpventil og den passet dønn i slangen. :-P den har jo nippel opp og alt er gull ;-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2009 50mm tipper jeg.. etter å ha målt 50mm på både k24700 og k24 7200 og t60-1 som også er 50mm utgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 Min K26 er samme som K24 7000 iallefall (50mm) Inntaket "ellerhvadetheter" er noe mindre på K26 dog.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2009 Takk for tipsa gutter Da går jeg ut fra at min er 50mm. Husker da jeg gikk over fra K24 ---> K26 at utløpet på turbo var litt mindre. Funker sikkert gull med den dump ventilen din Lasse, men jeg har ingen for hånden..Så må lage meg noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...