Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har kjøpt meg en 1999 Passat 3B V5 Syncro med ganske kjedelige bakpotter for å si det sånn. I sommer kom jeg over en Passat 3BG med en noe frekkere hekk.

 

 

 

Som dere ser på bildet så ligger pottene innlemmet i støtfangeren noe som får det til å se originalt ut. Mitt spørsmål er egentlig om det er noen som vet hvem som selger dette?

 

Mvh. Fredrik

bakende passat 3bg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er gjordt her er bare å kuttet ut i fangern og sett på noen andre endestusser. ikke værre enn det. visst du tar av bakfangern din så ser du merkerne på baksiden som du kan kutte etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det ser ut på baksiden, men jeg vet at du kan kjøpe nedre del fra W8, den har orginale utsparinger for eksos på hver side.

Selve eksosen får du nok ikke kjøpt ferdig, men du trenger jo bare en baufil og 2 endestusser fra biltema/bilxtra/torshov++

Tenkt på dette jeg og, men aldri kommet så langt å gjøre noe med det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slik på Passaten, se signatur.

Er W8 bakleppe med ovale eksostuter.

(Er modifisert etter bilde er tatt, tutene er flyttet lenger inn og opp)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.