#1 Skrevet August 16, 2009 Noen som skal til Bergen å kan ta med seg noen deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2009 Jepp, det kan eg! Send meg en pm, så husker eg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2009 Spørs om du får plass da, er snakk om to frontstoler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2009 End of story er hvertfall at vi ordna dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2009 Ja og takk for hjelpa Hans Fredrik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2009 The story goes on 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2009 Ka var det du hadde igjen? Skal kanskje til bergen onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2009 Ka var det du hadde igjen?Skal kanskje til bergen onsdag. Det var eit framsete som ikke fikk plass sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2009 Det var eit framsete som ikke fikk plass sist. stemme deet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2009 Ja, eg skulle egentlig ned i måra, men fyren eg skulle kjøre med fant selvfølgelig ut NO at han ikkje orka likevel.................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2009 Har ein kompis so pendla til bergen kver helg vist det ikkje løyse seg.. kan sende meg ei meld vist d e intressant 99254323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2009 Ka blei det til Tomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2009 Ka blei det til Tomas? va dårli timing me Kenneth for tia... mykje jobbing, so må ber avente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2009 Ok, ingen andre som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 20, 2009 Ingen som skal til bergen via førde heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2009 Trenger forsatt hjelp her: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 14, 2009 Ska torsdag. Har sendt dæ pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 19, 2010 Trenger fremdeles hjelp her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 21, 2010 Jeg pendler til bergen via førde hver helg. Kan kanskje ta med noe hvis jeg får plass i bilen. Imorgen sitter jeg på med en fra jobb, men neste helg skal jeg nedover med egen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 21, 2010 PM sendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 22, 2010 Jeg pendler til bergen via førde hver helg. Kan kanskje ta med noe hvis jeg får plass i bilen. Imorgen sitter jeg på med en fra jobb, men neste helg skal jeg nedover med egen bil. Skal du Bergen om 2 uker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 25, 2010 Ska t bergen Onsdag ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 25, 2010 Ska t bergen Onsdag ettermiddag Han som skal ha setet er offshore men har sendt han en PM og hørt om han får noen til å plukke det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 26, 2010 Dan e go, her e forresten noke for deg! sku kjøpt den sjøl men passa itj på kassa mi:( http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=176744 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 26, 2010 Dan e go, her e forresten noke for deg! sku kjøpt den sjøl men passa itj på kassa mi:( http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=176744 Hmm, jeg vurderer å få ut den skamslitne original motoren min ser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...