#26 Skrevet Januar 27, 2010 smocke nedi ein 8v turbo da;) d får du godkjent:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 27, 2010 smocke nedi ein 8v turbo da;) d får du godkjent:D 10vt mente du vel: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 27, 2010 (endret) hehe, va trøtt:P JA!! 10vt:P me mindre du bruka vw motor da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 27, 2010 om du trenger frakt så skal jeg forbi førde på lørdag. skal til bergen. ca 20 kubikk ledig plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 28, 2010 eg er ikke hjemme igjen før 04.02 til å ta imot noe så om noen kan og gidd etter det er det flott;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 19, 2010 Jeg pendler til bergen via førde hver helg. Kan kanskje ta med noe hvis jeg får plass i bilen. Imorgen sitter jeg på med en fra jobb, men neste helg skal jeg nedover med egen bil. Da er dette endelig gått i orden. Takk for hjelpa Alexsander:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...