#1 Skrevet August 16, 2009 Har en 2002 A6 2,5 TDi som jeg ønsker noe diskre styling til. Er spesielt på jakt etter ny øvre og nedre grill av typen S6 eller RS6 med emblem til å begynne med og etterhvert ny front og bakfanger og sideskjørt. Noen som vet noen steder jeg kan få kjøpt slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 Møller var faktisk ikke så værst på pris. RS6 var desidert billigst. Ca. 1250kr for pansergrill og ca. 1100 kr for grill i støtfanger. Gitteret rundt lyktene kostet ca. 250kr stk, men da må lyktene skiftes til RS6 lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2009 Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg en sort RS6 grill som er påbegynt modifisering som du kan få for 500 kroner, den er helt ny den og. send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 Møller var faktisk ikke så værst på pris.RS6 var desidert billigst. Ca. 1250kr for pansergrill og ca. 1100 kr for grill i støtfanger. Gitteret rundt lyktene kostet ca. 250kr stk, men da må lyktene skiftes til RS6 lykter. Nå skal det gjøres godt å få grillene i fangeren til å passe på noe annet enn en RS6 fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2009 Nå skal det gjøres godt å få grillene i fangeren til å passe på noe annet enn en RS6 fanger. I følge møller har de samme dimmensjoner som originale, men selve fangeren er annerledes ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2009 Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg en sort RS6 grill som er påbegynt modifisering som du kan få for 500 kroner, den er helt ny den og. send PM Ikke interessert i svart grill. Skal ha med krom kanter og emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2009 Nedre grillen til rs6 passer ikke, det er bare nedre grillen til s6 som passer. Forskjellig høyde på grillene. rs6 er mye høyere en s6 og a6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2009 Ikke interessert i svart grill. Skal ha med krom kanter og emblem. RS6 grillen har heller aldri blitt levert med kromramme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2009 RS6 grillen har heller aldri blitt levert med kromramme. Siden jeg har bestilt den etter bilde på møller med krom rakke så regner jeg med den har det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2009 Er ikke den RS6 børstet alu da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2009 Siden jeg har bestilt den etter bilde på møller med krom rakke så regner jeg med den har det... Siden de på den møllersjappa du handler hos mente at du kunne bruke nedre griller fra RS6 på en standard A6 så tror jeg du bør regne med noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2009 Mulig det er børstet alu, men vil heller påstå at rs6 ikke har vært levert med svart ramme. Mulig jeg tar feil. http://en.wikipedia.org/wiki/File:RS6.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2009 Mulig det er børstet alu, men vil heller påstå at rs6 ikke har vært levert med svart ramme. Mulig jeg tar feil. http://en.wikipedia.org/wiki/File:RS6.JPG RS6+ Hadde sort ramme. men for å oppsummere litt for deg. RS6 grill får man ikke med kromramme. De nedre grillene som sitter i fangeren på RS6 passer IKKE på en standard A6, EOD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2009 Siden de på den møllersjappa du handler hos mente at du kunne bruke nedre griller fra RS6 på en standard A6 så tror jeg du bør regne med noe annet. Aner jeg noe sarkasme? Får ligge ut bilde når den er montert jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2009 (endret) Finnes i sort/sort ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2009 Finnes i sort/sort ja Fet bil. Jeg har børstet alu rails og lister rundt vinduer og griller så blir litt feil å skjære det hele med sort grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2009 Aner jeg noe sarkasme? Får ligge ut bilde når den er montert jeg da. Ja gjør for all del det, for jeg vil gjerne se hvordan du skal få det til å smette rett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2009 Aner jeg noe sarkasme? Får ligge ut bilde når den er montert jeg da. Lykke til med montering av den nedre grillen Det eneste du kan gjøre er å kutte ut plasten av den du har og plastsveise nettingen fra rs6 grillen over på den std, men det er et helvetes prosjekt i seg selv... og blir neppe fint om du ikke har plastsveisa mye før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2009 Fått delene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...