#1 Skrevet August 17, 2009 Hei, jeg må bytte begge stagene(V/H) som går fra fjørbeinet til stabtasget i forstillingen. Jeg har fått 2 helt like stag men får ikke det ene staget til å passe(skulle vært speilvent ser det ut som) Kan noen sjekke del nummeret, å se om det skal være 2 forskjellige stag på V/H side!? :confused: 2006 vw golf V+ 1.9tdi 105 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 Stagene skal være like på begge sider på denne børsa. Og de skal være like på alle MK5, MK5+ og MK6. ( + A3, Passat og en haug med andre biler ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2009 Du må tre det på den ene siden inn fra baksiden av braketten på fjærbeinet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 aha;) takker Joachim! da er jo saken løst! jeg prøvde jo å montere de samme vei på begge sider! da får man prøve å ta dette når man montere felger den uken her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2009 au... jeg kappet det ene mitt jeg... sveiset sammen igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2009 au... jeg kappet det ene mitt jeg... sveiset sammen igjen... dagens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2009 greit å sveise det sammen igjen da! 200kr spart:D haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...