grenlandstreffet 2010? Skal vi?

Anbefalte innlegg

Ja, ett godt vellykket treff vil jeg si vi klarte sammen. Noe skal endres på for nesteår som bla

incheck av bilene med tanke på registrering. Om vi trenger det? Kan kjøre så lett at neste treff sorterer vi VW/audi også må parkere bilen for så hente utstillingslapper og betale? Dette er noe vi bør vurdere

premiering/dømming. Dette bør vi også se på.

Stian eller christian har kanskje ett tall av penger på hva vi har igjen etter dette treffet.

Men først av alt, ønsker vi og prøve oss på ett nytt treff nesteår ? isåfall bør vi begynne og tenke oss om allerede.

Mulighet og få noe oversikt over stasj vi i lokallaget har nå? Stian og Jan R. var vell avgårde og kjøpte noe stasj mener jeg og huske ?

Legg gjerne inn komentarer rundt dette om vi skal gjenta suksessen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes vi skal dra igang et treff til jeg, eneste er at det må til mye mere planlegging og organisering.

Blant annet rundt premieutdelinga og dommere, dette kunne nesten virke på andre som var tatt på sparket...

Men jeg er med jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenlandstreffet 2010 tar av! Det er jeg overbevist om :)

Mulig jeg kan få lurt opp en skikkelig lastebil til høy oversiktelig scene, PA og generell profilering om ønskelig. Ikke det at vi får noe annet enn pent vær, men det er jammen viktig å legge opp til at gud er tissetrengt og da hadde vi hatt tak over scene osv.

Blir mye dødtid hvis det skulle skje, og derfor lurt å ha program som kan kjøres igang om været skulle svikte. Det fikk vi merke på Oslotreffet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig godt forslag det der Niklas så sant dette er gjennomførtbart det du sier med lastebil og scene. Jeg syntes vi bør ta ett møte med dette som tema om folk ønsker og allerede begynne og planlegge.

jeg stiller meg i rekka for neste treff også for og få dette gjennomført.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi kjører på med nytt treff :) men jeg mener at planleggingen burde bli gjort på en litt annen måte ...

samles hjemme hos meg og får alt unna på få kvelder så vi veit hva vi blir enige om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da gjelder det igrunn bare og få satt personer igjen til treffet.Så vi kanskje allerede kan ta ett møte i nærmeste framtid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gjorde ingen innkjøå lars e.

Men er helt klar for å mekke treff 2010!!

Fredrik Hansen er også int. i å hjelpe til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.