Anbefalte innlegg

Har et merke som irriterer meg,lar det seg gjøre å fixe dette?

Skinnet er nok strekt etter at noe har ligget inntil.

IMG_1581 (Medium).jpg

IMG_1582 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å ha prøvd det selv har jeg hørt at man kan varme opp skinnet med en hårføner e.l. sammen med litt vann, så skal visst skinnet trekke seg sammen igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du løst problemet?

Har det samme i min bil.

(PS: Det merket kommer etter at setet har ligget nede, og beltefestet har presset mot setet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eventuelt prøve å fjerne trekket og rette ut skumgummien under... Men dette er noe av det vanskeligste å ordne med skinn, men varme fungerer (noen ganger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd meg på det enda...hadde helt glemt det ut til jeg så denne tråden igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enn nå da? Har du fått prøvd nå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått fjernet flere slike i senere tid med varmepistol =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmepistol hørest farlig ut.. :P Jeg kommer til å sette fyr på hele bilen jeg da..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føner er jo mer enn nok, men har bare varmepistol på jobben... Skinnet tåler mye varme, men holder du for nærme og det blir for varmt har du ett problem.....! da smelter det... =) har prøvd det også... hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.