Sjokkvideo mot sms bak rattet

Anbefalte innlegg

Etter jeg fikk unger så har jeg store problemer med å se skada kids. Det er ett eller annet som har skjedd.

 

Og ja, SMS og telefonbruk under bilkjøring er en jævlig stygg sak vi alle må gi fan i. Inkludert meg selv iblandt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usj.. liten tankevekker det der ja! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes egentlig det er kjekt å ha iphone jeg da.... før skreiv jeg meldinger når jeg kjørte men med iphone er det klin umulig hvis ikke du skal bruke en halvtime på å skrive "ok"... så da er det bedre å stoppe og skrive istedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her ser en hvor fort gjort det er. Kan godt skrive at jeg aldri skal skrive sms når jeg kjører lenger, men vet vel desverre veldig godt at det ikke er sant. Men håper jeg kan bli litt mere bevist på akkurat dette, da jeg er en ivrig sms kjører:o Men føler jo selvsakt at jeg har 100% kontroll også, men det har jeg nok helt sikkert ikke......?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.