#1 Skrevet August 17, 2009 Hei! Jeg har et spørsmål om en Golf V. For noen dager siden oppdaget jeg at det lyser et ikon i displayet (se vedlagt bilde, ikonet vises her rett under 2-tallet på klokken) i det jeg vrir om tenningen. Det kommer samtidig en pling-lyd. Etter noen sekunder forsvinner ikonet. Jeg har sett i håndboken til bilen, men kan ikke finne beskrivelse for dette. Er det noen som kan fortelle meg hva det betyr? Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 service kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2009 Ja, det er kanskje ikke verre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 Ja, det er kanskje ikke verre? kan hende det, men det er folk her som sikkert veit det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2009 er nok service ikonet ja. det stod vel tall før vel?? nedtellingen begynner vel fra 1000km til null. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett noe tall der før nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2009 Jepp! den vil ha service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2009 OK, takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...