#1 Skrevet Januar 2, 2005 Har ett instrument fra en S2 på hånden, med gåen tripteller. Absolutt alt annet fungerer, untatt akkurat triptelleren, så da må jo feilen ligge i selve instrumentet. Åssen vil det gå og flytte over triptelleren som står i bilen i dag, over på det nye instrumentet? Er dette i hele tatt mulig, og vil ting fungere etterpå? Da vil jeg jo samtidig også få en reel visning av antall km.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2007 Bumper denne! Dette lurer jeg også på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2007 Du kan flytte over hele speedometer skiven, med km-teller og trip om de ellers er like. Å skille de enkelte delene fra hverandre vil jeg anse som vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Jeg har akkurat gjort dette, og det funker fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...