#1 Skrevet August 17, 2009 Gjelder en 92. mod Audi S4 2.2 AAN. Trenger pga bytte av manifold. Hvor kan jeg kjøpe dette foruten Møller? Der koster eksospakningen (motor-manifold) alene 1000,-! Finnes det noen rimeligere alternativ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 jeg kjøpte pakningene mine hos autohauz hvertfall.. sparte litt penger der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2009 034motorsport.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 034motorsport.com de selger akkurat samme settene som autohauz. selv om de er billigere enn norge så er fortsatt autohauz billigere. Og kundeservicen bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2009 jeg kjøpte pakningene mine hos autohauz hvertfall.. sparte litt penger der Ja, handlet herfra eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2009 .. Og dollaren lav nå for tiden! Ellers er vel quattro.se også billige på slikt. (og sender fraktfritt i Sverige hvis du handler over 1500 eller så där..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2009 jeg kjøpte pakningene mine hos autohauz hvertfall.. sparte litt penger der Okay.. Hvordan er leveringstiden fra autohauz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2009 Men hva i alle dager er nettsiden til autohauz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2009 http://www.autohausaz.com/ Pleier å komme på 6 til 8 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2009 Evt, motorteknikk eller sylinderservice begge i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...