Anbefalte innlegg

Har en 91mod 1.6L som har snåle bremser. Når jeg skal bremse er det litt lang vandring før pedalen får motstand. Akkurat som om armen fra bremseservoen og inn på pedalen er for kort slik at den ikke treffer masterpumpa hvis det gir et hint. Bremsene biter dårlig og. Har byttet alle bremserør, stålspunnede slanger, nye pumper bak. Alt av bremser er helt nytt. Kan det være defekt masterpumpe slik at trykket siver ut et sted. Har ingen lekkasjer og det er definitivt ikke luft i systemet. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masterpumpa kan du enten bytte eller overhale om du vil det. Kan godt være at bremsevæska siver forbi pakningene inni der når du bremser. Evt. kan det også være en defekt kaliper har jeg erfart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har calippere og master så får bytte det og se om det hjelper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har tromler bak har jeg vert borti at den lille taggede tappen som sørger for selvjustering bak ikke har nok tagger og forsvinner opp.

Har også vert borti forskjellige merkelige ting med lastereguleringsventilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.