#1 Skrevet August 17, 2009 (endret) Jeg har en A6 2006 mod, med S-line seter.. Elektrisk justering kun av korsryggen.. + varme i sete, selvsagt.. Ikke elektrisk justering av sitteputa.. Det er ingen skuff under setene foran, og det hadde vært gull å ha ekstra plass for ting og tang.. Har derfor sett litt i delekatalogen : Er det bare å plukke fra hylla, og velge seg det man trenger tro? Kunne en som "har peiling", ta en titt på dette i sin delekatalog? Skulle tro jeg kan bestille delene 40->46 eller 60->65 .. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Ingen som vet noe om dette er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2009 (endret) Er det ingen som jobber på Møller Audi, som kunne ta seg tid til å sjekke om dette er mulig? Og hvilken "skuff" jeg skal ha til mitt S-line sportssete på førersiden? Jeg går ut ifra at det er alt 1 (40->46) jeg skal ha.. De har denne merknaden " >> 4F-6-250 000" og det faller inn under mitt vognnummer.. Om du finner priser hadde det også vært gull PS! Fant også dette i "online versjonen" av delekatalogen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2010 Bumper denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...