#1 Skrevet August 17, 2009 Hvordan i all verden tar jeg av bakluke trekket på min Golf? Jeg leter og leter, men finner ikke en eneste skrue? Den pc'n jeg har det hemmelige programmet på har desverre tatt ferie en god stund, mulig at den faktisk pensjonerte seg her i sommer... Hvis noen har en god forklaring på dette, så skriv gjerne inn. evt: hvis noen har noe mail å sende så kristoffer.stranden@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2009 2 stjerneskruer i "håndtakene" du drar igjen luken med. Så drar du den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2009 ah, de to "plasthullene" på innsiden? litt flau nå kjenner jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2009 Tok det av i går. Satan, det satt godt fast. De klipsene var jo i stål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2009 Tok det av i går. Satan, det satt godt fast. De klipsene var jo i stål? Jeg greide faktisk å knokke meg selv ut med det trekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2009 Jeg greide faktisk å knokke meg selv ut med det trekket hehe... Tenkt å hatt video av det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...