#1 Skrevet August 17, 2009 Har lyst på noen felger med 5/120 boltsirkel.. ET varierer mellom 10 og 35 på de jeg har sett på.. Bredde varier også.. 8,5 til 10.. Hva skal til, og er det mulig m tanke på ET osv.. for å bruke slike på min Audi A6 4F? Den har jo 5/112 og ET 35 - 45 ? Lukter på både 19 og 20"... Hva går. .og hva er ideelt? Hva er mulig av profil på 20"? Kan jeg bruke 35, eller MÅ jeg ned i 30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2009 Krever minimum 15-20mm adapter, så da blir effektiv ET tilsvarende lavere enn på felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2009 Hvis du virkelig vil ha slike felger,så kan du borre om boltsirkelen på nava dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2009 Hmmm.. Adapter høres mer fristende ut, enn å borre i navet.. Det KAN jo hende jeg skal selge bilen siden, og da er det vel ikke gull å forklare at jeg har borret opp navene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2009 Skal du ha adaptere må felgene ha høyt offset, rundt 60 tenker jeg om du skal havne på rundt 40. Det er vel stort sett porsche felger som har så høyt et, 5x120 er vel mest bmw felger og de er stort sett lavere et en det du skal komme ut på. Eneste alternativet er vel egentlig å borre nye hull om du absolutt skal ha de felgene, men da må det jo være felger med deksel over bolthulla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2009 Skal du ha adaptere må felgene ha høyt offset, rundt 60 tenker jeg om du skal havne på rundt 40. Det er vel stort sett porsche felger som har så høyt et, 5x120 er vel mest bmw felger og de er stort sett lavere et en det du skal komme ut på. Eneste alternativet er vel egentlig å borre nye hull om du absolutt skal ha de felgene, men da må det jo være felger med deksel over bolthulla. Takker&Bukker.. da blir det nok 5/112 felger.. om ikke Lotto'n skulle slå inn.. Porsche felger ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2009 Takker&Bukker.. da blir det nok 5/112 felger.. om ikke Lotto'n skulle slå inn.. Porsche felger ja... Porsche bruker da 5x130, mye tøffe felger der, men er vel mest i 18" å oppdrive. Noen nyere porscher har vel kanskje 19 og 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2009 Bore om nava er ganske omfattende da det må sveises på mere materiale først. Alle Audi nava jeg har sett har veldig lite gods utenfor hulla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2009 Blir nok ikke Porsche, men det var jo de som hadde riktig ET.. Nei, borre opp navene blir heller ikke aktuelt, så det blir nok 5/112 på denne karen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...