Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaring med de forskjellige repro delene av forskjermer til Golf 3?

Passform etc?

Noensom har handlet de fra Norsk Bildelsenter? De er ikke fra veng eller klokkerholm i følge de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har både en ifra veng og en ifra nbs. var faktisk dårligst passform på den ifra NBS. men nå er det jo lotto hva slags passform man får da. Men for meg, så det ut som samme ulla begge deler. Har også uorginalt speil ifra NBS, og det er ikke engang samme materialet.. heeh...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor du kjøper repro-deler så må du beregne litt tilpasning. Alt avhenger av hvor flinke transportøren har vært fra delen forlot pressa. Når det gjelder karosserideler så må man jo beregne en viss tilpasning uansett om det er "orginalt" eller ikke.

Fordelen med Veng, er at de har det aller meste til våre kjære VAG-produkter på lager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. hmm får kanskje se om opprettern kan fikse mine når bilen skal i boksen.. 3600 for 2 org. forskjermer er jeg ikke sugen på å bruke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne om noen vet om andre steder(ikke møller) man får tak i skjermer? Er vel noen nett butikker som selger dette i utlandet vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har litt tid på deg så er det jo bare å ringe rundt til diverse huggere og spørre etter strøkne skjermer.

Jeg kjøpte en strøken skjerm til min forrige Golf av en Jetta hos en hugger - hadde jo da vesentlig bedre passform og holdt lengre før lakkrusten begynte å poppe frem enn Veng-delen. Virket også som om stålet i originalskjermen var tykkere, hele skjermen kjentes stivere ut.

Er jo selvfølgelig et longshot å få tak i en urustet skjerm til Golf 3, men kanskje verdt forsøket? Så lenge den er rustfri så kan jo en liten bulk fikses - du skal vel uansett shave blinklyshullet (regner med du legger blinklyset til US-markeringslyset?)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er bra med tanke på rust egentlig, men er litt lakkrust helt i bunn og de er valset.. men må justeres en del for å bli strøken i buen..

og isteden for å bruke masse tid på å fikse det når det er min daily driver trenger jeg å ha 2 skjermer som jeg bare kan smekke rett på!

og org skjermer er vel bare å smekke rett på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingenting som bare er å smekke rett på hvis man er veldig nøye, men selv en Veng-skjerm er bare å smekke rett på om man ikke er så nøye med at alle åpninger og kanter skal stemme helt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha det ordentlig, så må være slik det er nå m.t.p åpninger/kanter etc..

men trodde at org. skjermer var helt lik esom de jeg har nå.. men de må kanskje bankes litt de og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veng skjermene jeg kjøpte var passformen ganske grei på i forhold til det jeg har hørt iallefall. Satte bare på skjermen og justerte den inn som de originale..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.