#1 Skrevet August 18, 2009 Er det noen som vet om seriøse firma som legger solfilm på rutene uten å ta ut selve rutene og ikke av med dørtrekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2009 Hei!car care-senteret i moss.meget fornøyd med jobben dem gjorde på min.billig og:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2009 CCS gjør en god jobb inkl garanti (mulig jeg måp benytte meg av denne, men det er en helt annen sak) Betalte 3500-4000 (husker ikke på stående fot) for en AVANT helt fram foruten frontrute seff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2009 Car Care Center er dyktige, 5 el 7år garanti på jobb og film.. Spør Marius Eriksen her på forumet, han brukte de på A8'n sin;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2009 CCS gjør en god jobb inkl garanti (mulig jeg måp benytte meg av denne, men det er en helt annen sak)Betalte 3500-4000 (husker ikke på stående fot) for en AVANT helt fram foruten frontrute seff.. Og de gjør jobben uten å ta ut rutene eller demonterer dørtrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2009 Dørtrekk må vel av for godt resultat, men DU trenger ikke tenke på det, da det er de som gjør det inkl i jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2009 skandinavia solfilm. kai : ) reiser rundt også. : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...