Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om seriøse firma som legger solfilm på rutene uten å ta ut selve rutene og ikke av med dørtrekkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!car care-senteret i moss.meget fornøyd med jobben dem gjorde på min.billig og:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CCS gjør en god jobb inkl garanti (mulig jeg måp benytte meg av denne, men det er en helt annen sak)

Betalte 3500-4000 (husker ikke på stående fot) for en AVANT helt fram foruten frontrute seff..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Car Care Center er dyktige, 5 el 7år garanti på jobb og film.. Spør Marius Eriksen her på forumet, han brukte de på A8'n sin;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CCS gjør en god jobb inkl garanti (mulig jeg måp benytte meg av denne, men det er en helt annen sak)

Betalte 3500-4000 (husker ikke på stående fot) for en AVANT helt fram foruten frontrute seff..

Og de gjør jobben uten å ta ut rutene eller demonterer dørtrekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørtrekk må vel av for godt resultat, men DU trenger ikke tenke på det, da det er de som gjør det inkl i jobben...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skandinavia solfilm. kai : )

reiser rundt også. : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.