bilalarm, amok etter lading!???

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Fikk tidenes vekkeklokke i dag tidlig...

Har nettopp ladet opp batteriet mitt, og skulle så koble til batteriet igjen. Og da startet bilalarmen?

Jeg var sikker på at jeg ikke hadde Bilalarm jeg, men det fikk jeg jo vite nå... WTF is going on?:confused:

Fikk ikke slått den av heller( vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:p)... Så da koblet jeg fra batteriet igjen og tok Min trofaste Zundapp GTS til jobben istede for passat. ( 1999mod)

What to do, what to do??:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å sett på strøm og lås bilen så opp igjen

rart uansett men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synest dette vart meeeeeget rart......... Aldri vært sånn før... Men funket å låse og låse opp igjen.. Men nå begynte ikke alarmen før jeg åpnet døren....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda mer rart. prøv igjen og heller start bilen da...tror jeg ville fått lest ut feilkoder på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda vag-com`n fra China-land hadde funka xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik var s6'n min også.. da måtte jeg bruke fjernkontrollen til alarmen for å skru den av. funket ikke å bare låse opp bilen med nøkkell som til vanelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda vag-com`n fra China-land hadde funka xD

Min er ikke fra pingpongland ;) Ikke Lars K. sin heller, så vidt jeg vet. Hvis du kommer deg ut av gårdsplassen da, selvsagt : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være en microbryter i dørlåsen som ikke registerer at døren åpnes og at alarmen utløses p.g.a.det.. Ville først sett om det var lagret feil på dørlåsene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er ikke fra pingpongland ;) Ikke Lars K. sin heller, så vidt jeg vet. Hvis du kommer deg ut av gårdsplassen da, selvsagt : smil :

ha ha ha Brage: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.