#1 Skrevet August 18, 2009 Heisann!! Fikk tidenes vekkeklokke i dag tidlig... Har nettopp ladet opp batteriet mitt, og skulle så koble til batteriet igjen. Og da startet bilalarmen? Jeg var sikker på at jeg ikke hadde Bilalarm jeg, men det fikk jeg jo vite nå... WTF is going on? Fikk ikke slått den av heller( vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:p)... Så da koblet jeg fra batteriet igjen og tok Min trofaste Zundapp GTS til jobben istede for passat. ( 1999mod) What to do, what to do?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2009 ???... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2009 prøv å sett på strøm og lås bilen så opp igjen rart uansett men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2009 synest dette vart meeeeeget rart......... Aldri vært sånn før... Men funket å låse og låse opp igjen.. Men nå begynte ikke alarmen før jeg åpnet døren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2009 enda mer rart. prøv igjen og heller start bilen da...tror jeg ville fått lest ut feilkoder på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2009 enda vag-com`n fra China-land hadde funka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2009 slik var s6'n min også.. da måtte jeg bruke fjernkontrollen til alarmen for å skru den av. funket ikke å bare låse opp bilen med nøkkell som til vanelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2009 enda vag-com`n fra China-land hadde funka Min er ikke fra pingpongland Ikke Lars K. sin heller, så vidt jeg vet. Hvis du kommer deg ut av gårdsplassen da, selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2009 kan være en microbryter i dørlåsen som ikke registerer at døren åpnes og at alarmen utløses p.g.a.det.. Ville først sett om det var lagret feil på dørlåsene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2009 Min er ikke fra pingpongland Ikke Lars K. sin heller, så vidt jeg vet. Hvis du kommer deg ut av gårdsplassen da, selvsagt ha ha ha Brage: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...