Får jeg 9.5x19" ET 35 med 235/35 på A4 B7 ?

Anbefalte innlegg

Som topic sier.

Mener det skal gå enkelt bak - men hva med fremme ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok helt ann på hvor mye bilen din er senket. Men vil tro at det vil stikke litt utenfor foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 9,5x19 et40 rundtom med 235/35. Bak har jeg 3mm spacere dvs det tilsvarer et 37 og der tar felgen i hjulbuen når demperne bunner. Foran er det laaangt ifra kjørbart med den høyden jeg har ihvertfall om jeg spacer ut 5mm. Du henter vel inn noe om du går ned til 225/35, men tror neppe det er å anbefale. Hør med Pål Folserås, han testmonterte felgene han hadde på passaten sin på B7en. De var om jeg husker rett 9,5x19 et37 med 235/35dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går ikke fremme uten modifikasjoner. For meg virker fremskjermene litt smalere på B7 enn B6 i tillegg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dra frem igjen denne.

Pål har 9,5x19 et 38 og det går fint uten problemer sier han:

IMG_3397.jpg

Denne kjører 8,5x19 et 35 men er spacet ut 17.5mm så det betyr at det skal være plass utover.

pic07.jpg

Sitter å lurer på å bestille 9,5x19 et 35 med 225/35 dekk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke tak i felgene med ET40 da? Jeg mener jo dette går uansett. Siste mulighet er jo å legge litt negativ camber bak.

Foran har jeg aldri hatt problemer. Ikke med 9.5x20ET35 hadde jeg problemer med den høyden jeg kjører, dog med 225/30. Mulig 225/35x19 blir litt høyt, men tror ikke det...

Må dra frem igjen denne.

Pål har 9,5x19 et 38 og det går fint uten problemer sier han:

Sitter å lurer på å bestille 9,5x19 et 35 med 225/35 dekk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen bilder her på original s-line understell, ser jo helt kål ut når den er så høy foran. Men senkeskåler hadde det sikkert blitt bra... Alle bildene er foran...

IMG_2219.jpg

IMG_2220.jpg

IMG_2223.jpg

Her med senk og bilder bak...

IMG_3399.jpg

IMG_3402.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.