Anbefalte innlegg

Da jeg så på biln osv å fikk info om den, fikk jeg beskjed om at det var orginal audialarm på s6n.

Og da jeg overtok bilen fikk jeg kun en nøkkel.

Så har jeg da i ettertid tenkt å finne ut om denne alarmen fungerer som den skal, men helst uten å knuse noen rute

Men jeg kan ikke finne den dioden som blinker når alarmen er på, så jeg vet ikke jeg da..

Har fått noen tips om hva jeg kan gjøre for å sjekke om alarmen virker, men det skjer ikke noe når jeg prøver disse tinga.

Men her om dagen da jeg skulle låse bilen, la jeg merke til at noe begynte å blinke på tåkelysbrytern i midtkonsollen. Når det gjelder vanlige alarmer så blinker vel denne dioden raskt med en gang man låser døra, for så å blinke med lengre mellom rom. Am i right ?

For slik oppførte akkurat den blinkinga til brytern, med rødt lys

har laga et filmklipp til å illustrere dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på rs2`n jeg hadde var det org alarm og den ble aktivert ved og holde nøkkelen i låsen og holde den mot den siden du låser bilen mot.klønete forklart:-) vri nøkkelen med klokka og hold den der i 2sec til du hører et tut fra en sirene og lampa du beskriver lyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min orginal alarm (a6 97) til å gå av ved å holde i rails og vugge bilen kraftig fra side til side når bilen var låst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en til å åpne panseret eller hold på kontakten når du låser for så å slippe opp!

Min originalalarm (S4) funker når jeg bruker nøkkel, men ikke sammen med DEFA'n. I cabben funker lampa (og alarmen) sammen med DEFA'n, så de er sikkert litt forskjellige. Ekstra alarm er nok uansett å anbefale.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I S6'en min kommer det et lavt "fløyte tut" når eg låser bilen med nøkkel, antar dette er teng på at orginal alarmen aktiveres? Ingen lyd når eg låser opp igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.