#1 Skrevet August 18, 2009 Lar dette seg gjenomføre med koding i Vag-com ? Noen som sitter på dette...? Vet det går på A3. 06mod Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2009 noen som har peil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2011 Tar gjerne ett svar her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2011 Lar dette seg gjenomføre med koding i Vag-com ? Noen som sitter på dette...? Vet det går på A3. 06mod Mvh Tore Er det flere A3'er her med det også? Tror ikke det skal være noe problem på B7! Hør med Marius Christoffersen, han har peil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2011 Min gamle hadde dette i fjor i alle fall : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2011 Er det flere A3'er her med det også? Tror ikke det skal være noe problem på B7! Hør med Marius Christoffersen, han har peil Sendt han PM Han har har hjulpet meg hver gang før .. Han gjorde det også på bilen til Frode Gimnes husker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2011 Sendt han PM Han har har hjulpet meg hver gang før .. Han gjorde det også på bilen til Frode Gimnes husker jeg.. Kjempe hyggelig type, veldig behjelpelig Grisestrøken A3 du hadde! Er HELT min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2011 Kjempe hyggelig type, veldig behjelpelig Grisestrøken A3 du hadde! Er HELT min smak Takk for det.. Slik så den ut etter litt felgbytte ++ den men : Men noen som vet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...